IFA 2016 را از پیکسل دنبال کنید

0 1,352

IFA مانند بسیاری از نمایشگاه‌های مشابه، محلی برای رونمایی از دیوایس‌های جدید و فناوری‌های نوظهور است. این نمایشگاه که شهریور هر سال در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، امسال از دوازدهم تا هفدهم این ماه بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار در اقصی نقاط دنیا را به این شهر تاریخی آورده تا به‌روزترین دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه خود را با دقت رصد کرده و فعالیت رقبا را از نزدیک تحت نظر بگیرند.

انتظار می‌رود نمایشگاه IFA 2016 بیش از 240 هزار بازدید کننده داشته باشد و بالغ بر 10000 محصول جدید در شاخه‌های متفاوت در آن رونمایی شود. البته این نکته را متذکر می‌شویم که بخش قابل توجهی از محصولاتی که در نمایشگاه پیش‌رو به نمایش درمی‌آیند، از مدت‌ها قبل جزئیات دقیقی از آن‌ها به بیرون درز پیدا کرده است و شاید برای دنبال‌کنندگان این محصولات جذابیت چندانی نداشته باشند.

IFA یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعتی دنیا بشمار می‌رود که برای اولین بار در سال 1924 برگزار شد و از سال 2005 به شکل سالانه در سپتامبر ماه پذیرای شرکت‌های سازنده و صاحبان کسب‌و‌کار است. شاید دانستن این نکته جالب باشد که در سال 2003، این نمایشگاه به انتخاب بیش از 273800 بازدیدکننده به عنوان برترین نمایشگاه از میان 1000 نمایشگاه مختلف برگزیده شده است. پیش‌بینی می‌شود که حجم سفارشات کمپانی‌های شرکت کننده در این نمایشگاه حدود 2.8 میلیارد دلار باشد. ضمنا بیش از 6800 ژورنالیست از 78 کشور دنیا وظیفه پوشش خبری کامل IFA 2016 را عهده‌دار هستند.

سونی، سامسونگ، ال‌جی، هواوی، ایسر، فیلیپس، دی‌جی‌آی، شیائومی، ایسوس و پاناسونیک تنها برخی از شرکت‌های فعال در IFA 2016 هستند که محصولات معرفی‌شده توسط آن‌ها می‌تواند برای میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا جذاب باشد.

پیکسل هم قصد دارد تا محصولات معرفی‌شده در این نمایشگاه که مرتبط با حوزه فعالیت خود است را برای مخاطبان خود پوشش دهد. از دوربین و لنز گرفنه تا پهپاد، اسمارت‌فون‌های رده‌بالا، نمایشگر و تجهیزات صدابرداری جزو اصلی‌ترین مواردی هستند که می‌توانید از وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی پیکسل با هشتگ #PixelIFA2016 اخبار مربوط به آن‌ها را دنبال کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.