ویدئو‌های 3 دقیقه‌ای برروی اینستاگرام

1 2,895

از برنامه جدید اینستاگرام غافل نشوید! HYPERLAPSE.

با این برنامه می‌توانید برای مدت زمان بسیار بیش‌تری فیلم‌برداری کنید و در مدت زمان بسیار کم‌تری آن را نمایش دهید!

Hyperlapse

همه شما بهتر از من می‌دانید که می‌توانید بر روی اینستاگرام فایل‌های ویدئویی نیز قرار دهید. ولی فقط 15 ثانیه. حالا با این نرم‌افزار جدید می‌توانید بیش‌ از 15 ثانیه فیلم‌برداری کنید ولی باز در همان 15 ثانیه نمایش دهید.

این برنامه برای فیلم‌برداری بر روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها با سیستم عامل iOS7 ساخته شده است. به بیان ساده، تلفن همراه خود را در جایی ثابت قرار داده و شروع به فیلم‌برداری می‌کنید. در بازخوانی فیلم ثبت شده می‌توان سرعت نمایش فیلم‌ را تا 12x افزایش دهید. بدین ترتیب می‌توانید تا 3 دقیقه فیلم‌برداری کنید و با سرعت نمایش 12x آن را در ظرف 15 ثانیه نمایش دهید و یک ویدئو 3 دقیقه‌ای را بر روی اینستاگرام نمایش دهید.

کار با این نرم‌افزار بسیار ساده است و تنها دارای یک دکمه برای شروع/ توقف فیلم‌برداری بر روی صفحه نمایش است. امکان تغییر نقطه فوکوس و تغییر نورسنجی در حین فیلم‌برداری وجود دارد – تنها با لمس کردن محل موردنظر بر روی صفحه نمایش. فیلم‌برداری یکنواخت این نرم‌افزار باعث می‌شود تا به صورت دستی نیز به راحتی و بدون لرزش، ویدئوهای هیجان‌انگیزی خلق کنید. این نرم‌افزار دارای سیستم هوشمند تثبیت‌کنندگی (Stabilizer) است و نیاز شما به سه‌پایه را برطرف می‌کند.

امکان استفاده از فیلتر و پردازش ثانویه را ندارید و ضبط ویدئو تا 10 دقیقه امکان‌پذیر است – نه بیش‌تر. بعد از ثبت فایل، می‌توانید آن را مستقیماً بر روی حساب اینستاگرام خود با دوستان به اشتراک بگذارید.

و این هم ویدئو 3 دقیقه‌ای ما از پنجره دفتر پیکسل.

1 نظر
  1. خرید فالوور اینستاگرام می‌گوید

    ممنون از شما

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.