فبلت ویندوزی قدرتمند HP معرفی شد

0 1,371

با جدیدترین گوشی مبتنی بر ویندوز 10 ملاقات کنید. همین چند ماه گذشته بود که مایکروسافت به نشان دفاع از پلتفرم یکپارچه جدید خود گوشی‌های لومیا 950 XL و 950 را معرفی کرد که برعکس رسم همیشگی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های بازار قلمداد می‌شوند و به سخت‌افزاری به‌روز مجهز گردیده‌اند. حال اما HP با معرفی یک فبلت توانمند ویندوزی به کمک مایکروسافت شتافته تا این غول فناوری را در ترویج سیستم‌عاملش یاری دهد.

hp1

محصول جذاب و جدید اچ‌پی Elite x3 نام داشته و به نمایشگری 5.96 اینچی از نوع OLED مجهز گردیده که از رزولوشن QHD برخوردار است. ابعاد پنل و رزولوشن تصویر این نمایشگر تراکم پیکسلی بالای 493ppi را برای آن به همراه دارد. این شرکت برای محافظت از نمایشگر فبلت خود از روکش محافظ گوریلا گلس 4 بهره گرفته است. همچنین Elite x3 به جدیدترین چیپ ساخت کوالکام یعنی Snapdragon 820 مجهز شده که توان خود را از طریق چهار پردازنده مرکزی با قدرت پردازشی 2150 مگاهرتز تامین می‌کند. علاوه بر این پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 530 وظیفه انجام پردازش‌های گرافیکی را در این فبلت برعهده دارد. HP برای این محصول خود 4 گیگابایت حافظه رم را به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است که آن را به یک پرچم‌دار واقعی بدل می‌کند.

hp2

مانند گوشی‌های لومیا 950 و 950 XL، فبلت جدید اچ‌پی نیز از یک حسگر عنبیه چشم در قاب جلویی خود سود می‌برد که سطح بالایی از امنیت را برای کاربران آن به همراه دارد. ضمنا وجود حسگر عنبیه چشم در این گوشی به معنای عدم وجود حسگر محبوب و رایج اثرانگشت نیست و HP این حسگر را در قاب پشتی و زیر دوربین جای داده است. علاوه بر این یک حسگر 16 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و یک حسگر 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این دستگاه در نظر گرفته شده است.

اح3

Elite x3 دارای یک باتری با ظرفیت 4150 میلی‌آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و همچنین درگاه USB Type-C برخوردار می‌باشد. خبر خوش اینجاست که فبلت اچ‌پی درست مانند پرچمداران مایکروسافت از قابلیت Continuum به طور کامل پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که می‌توان توسط یک داک گوشی خود را به نمایشگر متصل کرده و از قابلیت‌های یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ به شکل تمام و کمال بهره گرفت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.