گوپرو با نمایشگر لمسی

0 1,741

یکی از مشخصاتی که خیلی پیش‌تر از این‌ها برای دوربین‌های گوپرو انتظار می‌رفت، داشتن صفحه‌نمایش است. اخیراً شرکت گوپرو دوربین جدیدی را به همراه صفحه‌نمایش لمسی با بسیاری از امکانات جذاب عرضه کرده است. در ادامه این پست به بررسی مشخصات اصلی این دوربین جدید و توانمندی‌های آن می‌پردازیم.

CHDHB-101_main2jpgدوربین جدید، HERO+LCD نام دارد که تلفیقی از دوربین HERO+ با یک صفحه‌نمایش لمسی است. صفحه‌نمایش در پشت دوربین و متصل به بدنه اصلی است. کمبود دکمه بر روی بدنه دوربین، راهی به جزء استفاده از صفحه‌نمایش لمسی برای گوپرو باقی نگذاشته است. از صفحه‌نمایش می‌توان برای تغییر تنظیمات مربوط به تصویربرداری و دوربین استفاده کرد. کل دوربین و صفحه‌نمایش به خوبی در قاب نگه‌دارنده قرارگرفته و لذا می‌توان از آن برای تصویربرداری در زیرآب تا عمق 40 متری نیز استفاده کرد. دوربین جدید گوپرو قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت 1080p/60 و عکس‌برداری با تفکیک‌پذیری (Resolution)  برابر با 8 میلیون پیکسل را دارد. بر روی دوربین، حالت‌های مختلف عکس‌برداری موجود است.

HEROPlus_Feature_4_versatile HEROPlus_Feature_7_allinone دوربین مجهز به سیستم Wi-FI و بلوتوث داخلی بوده و نرم‌افزار دوربین با تلفن‌های همراه تحت سیستم iOS و آندروید سازگار است. این مشخصات یک معنی دیگر نیز دارد و آن این است که می‌توان به‌سرعت تصاویر تهیه‌شده را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

HEROPlus_Feature_5_cameracontrol_1

HEROPlus_Feature_6_ClipandShare

بر روی بدنه دوربین دکمه‌ای اختصاصی برای روشن کردن و تصویربرداری همزمان تعبیه‌شده است. همچنین دوربین دارای امکاناتی مانند HiLight Tagging و قابلیت ویرایش ویدئو در داخل دوربین است. زمانی که ویدئو ضبط‌شده را بر روی دوربین تماشا می‌کنید، با استفاده از گزینه HiLight Tagging می‌توانید فواصل زمانی جالب را در ویدئو علامت‌گذاری کنید و سپس در ویرایش ویدئو در داخل دوربین، تنها این فواصل زمانی را استخراج‌کنید. می‌توان فایل‌های ویدئویی را در برنامه GoPro Studio بر روی کامپیوتر نیز ویرایش کنید.

HEROPlus_Feature_8_quickcapture HEROPlus_Feature_11_appstudio

باتری دوربین انرژی ضبط ویدئویی برای 2 ساعت را تأمین می‌کند. برای ذخیره اطلاعات نیز می‌توان از کارت‌های حافظه به‌اندازه 64 گیگابایت بر روی دوربین استفاده کرد.

در زیر ویدئو رسمی از معرفی این دوربین، ارائه‌شده است:

 

دوربین HERO+LCD از 7 ماه جون در آمریکا و از 12 جولای در سراسر دنیا به فروش می‌رسد. قیمت اولیه 99 / 299 دلار آمریکا است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.