اولین درون گوپرو با نام KARMA رونمایی شد

0 1,778

گوپرو از چند روز قبل خبر رونمایی از اولین پهپاد خود با نام Karma را تایید کرد و روز 19 سپتامبر را برای معرفی آن در نظر گرفت. زمان برگزاری کنفرانس خبری گوپرو از چند روز پیش نیز تعیین شده بود و در همین لحظه این کمپانی آمریکایی مراسم رونمایی از این پرنده خود را آغاز نمود.

سرانجام پهپاد بسیار کامپکت گوپرو با نام کارما رونمایی شد. بال و پره‌های این پرنده به آسانی جمع شده و حمل و نقل آن را به مراتب آسان‌تر می‌کند. این درون می‌تواند به آسانی در کوله‌پشتی جای می‌گیرد و می‌توان آن را همه‌جا همراه خود داشت. به زعم گوپرو، کنترل‌پذیری این درون در نوع خود بسیار قابل توجه است و از یک گیمبال مجهز به لرزش گیر بهره می‌برد.

kar

از این رو می‌توان اطمینان داشت که ویدئوهای ضبط شده توسط این پهپاد بسیار نرم و بدون لرزش خواهند بود. اما نکته قابل توجه اینجاست که گیمبال کارما قابلیت جداسازی دارد و این خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به فیلم برداری می‌باشد. چرا که می‌توان به آسانی دوربین گوپروی خود را نیز به این گیمبال لرزش‌گیز متصل نمود و از قابلیت تثبیت‌کننده تصویر آن بهره برد. لازم به اشاره است که ظاهر این گیمبال شباهت زیادی به DJI Osmo دارد.

kar1

اما به کارما بپردازیم. مجهز بودن به سیستم لرزشگیر 3 محوره بدون شک یکی از نقاط قوت کارما بشمار می‌رود. از طریق کنترلر ساده و در عین حال حرفه‌ای که همراه این پرنده است می‌توان به سادگی کنترل کامل آن را در دست گرفت. این کنترلر دارای یک نمایشگر لمسی داخلی است که بسیار کارآمد است. تنها با فشردن یک دکمه می‌توان پرنده را در محل دلخواه خود فرود آورد. این پرنده قابلیت سینک شدن با لپ‌تاپ و گوشی موبایل را نیز داراست. به زعم گوپرو، این پرنده به زودی تمام معادلات حاکم بر بازار درون‌ها را برهم خواهد زند.

kar2

این درون تنها 799 دلار قیمت دارد که با توجه به قابلیت‌های پروازی و کنترل‌پذیری آن کاملا مقرون‌به صرفه به نظر می‌رسد. اما برای خرید این درون به همراه دوربین‌های گوپرو HERO5 Black و HERO5 Session باید به ترتیب 999 و 1099 دلار پرداخت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.