گوپرو Fusion را با قابلیت فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه معرفی کرد

0 1,686

با آغاز شدن نمایشگاه NAB 2017 شاهد معرفی و رونمایی محصولات جدیدی از شرکت‌های بزرگ و کوچک هستیم. در همین نمایشگاه گوپرو Fusion با قابلیت فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه و رزولوشن 5.2K معرفی شد. گوپرو Fusion جدیدترین عضو خانواده‌ی گوپرو به شمار می‌رود و در کنار محصولاتی مانند گوپرو Hero 5 و دِرون Karma قرار می‌گیرد.

این دوربین جدید برای تولید محتوای واقعیت مجازی طراحی شده است، هرچند که قادر است ویدیوها و عکس‌های معمولی را هم ثبت کند. نیکولاس وودمن، پایه‌گذار و مدیرعامل گوپرو در مورد گوپرو Fusion این‌چنین گفت:

«Fusion (به معنی اتصال و ذوب) همان کاری را می‌کند که نامش نشان می‌‌دهد، قادر است تمامی زوایای را به‌صورت هم‌زمان ثبت کند، به‌گونه‌ای که انگار ۶ دوربین گوپرو را به هم چسبانده‌اید»

درحالی‌که امروزه بیشتر دوربین‌های ۳۶۰ درجه قادر نیستند رزولوشنی مشابه دوربین‌های استاندارد را ارائه کنند، گوپرو Fusion قصد دارد این موضوع را تغییر دهد. این دوربین با رزولوشن 5.2K فیلم‌برداری می‌کند و عملاً نیازی نیست که دیگر نگران کادربندی تصاویر خود باشید. با این دوربین می‌توانید از تمام فضای اطراف فیلم‌برداری کنید و سپس قسمت مورد نظر خود را با کیفیت HD برش بزنید.

در حال حاضر عکس‌های زیادی از این دوربین در دسترس نیستند و حتی قیمت آن‌ نیز مشخص نشده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.