انتشار ویدئو‌ها مستقیما از نرم‌افزار گوپرو

0 1,104

 

شرکت گوپرو نرم‌افزار دوربین‌های اکشن خودش را به روز کرد. در به‌روزرسانی اپلیکیشن موبایل دوربین‌های گوپرو یک قابلیت بسیار جالب اضافه شده است: دیگر نیازی نیست برای به اشتراک گذاری لحضات زیبایی که با این دوربین‌ها ضبط کرده‌اید، تمام ویدئوی ضبط شده را به کامپیوترتان منتقل کرده و بوسیله برنامه‌های ویرایش ویدئو آنها را برش بزنید. اکنون کاربران می‌توانند مستقیما از روی ویدئو‌های گرفته شده با دوربین گوپروی خودشان کلیپ‌های کوتاهی را جدا کرده و ویدئوی بریده شده را توسط تلفن‌های همراه بلافاصله به اشتراک بگذارند. این قابلیت هم اکنون در آخرین نسخه GoPro mobile app برای تمامی دوربین‌های گوپرو که می‌توانند از طریق WiFi کنترل شوند اضافه شده است و همچنین روی دوربین‌های HERO4 Black + LCD BacPac ، HERO4 Silver و HERO+ LCD عمل می‌کند.

در نسخه جدید این برنامه می‌توانید در هنگام استفاده از مد Playback که برای پخش ویدئو به صورت بی‌سیم روی شبکه WiFi استفاده می‌شود، گزینه Trim یا برش را بزنید و یکی از گزینه‌های 5 ، 15 یا 30 ثانیه را انتخاب کنید. فاصله زمانی انتخاب شده بلافاصله برش خورده و روی حافظه تلفن همراه‌تان ذخیره می‌شود. با این کار ویدئوی اصلی روی حافظه گوپرو هیچ تغییری نمی‌کند. می‌توانید ویدئوی ذخیره شده را روی شبکه‌های اجتماعی مانند Instagram منتشر کنید. همانطور که می‌دانید اینستاگرام اخیرا محدودیت ویدئو‌های کادر مربعی را حذف کرده است و می‌توانید ویدئو‌های خودتان را با کادر اصلی‌شان منتشر کنید.

محصولات گوپرو همواره یکی از پرفروش‌ترین انواع کالاهای مربوط به فیلمبرداری اکشن روی وب‌سایت پیکسل بوده‌اند. برای استفاده از این قابلیت جدید می‌بایست برنامه GoPro App را روی iOS 8 به بعد یا Android 4.3 به بعد نصب کرده باشید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.