معرفی اپلیکیشن GIF Creator؛ ساخت سریع و آسان تصاویر متحرک

0 1,215

پس از پشتیبانی گسترده‌ی نرم‌افزارهای پیام‌رسان از تصاویر متحرک GIF و استقبال کاربران از این فرمت قدیمی، روز به روز به تعداد اپلیکیشن‌های ساخت تصاویر متحرک افزوده می‌شود. حجم پایین این فرمت و قابلیت پخش درون اپلیکیشن بدون نیاز به هیچ افزونه‌ای، موجب شده است تا این فرمت طرفداران بی‌شماری پیدا کند. یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌های ساخت تصاویر متحرک GIF، استفاده از اپلیکیشن رایگان GIF Creator است.

اپلیکیشن GIF Creator با تمرکز بر سرعت و سادگی فرآیند ساخت تصاویر متحرک، رابط کاربری زیبا و کاربردی خود را طراحی کرده است تا کاربر از ابتدا حس آشنایی نسبت به این ویرایشگر داشته باشد و پیچیدگی خاصی را در آن مشاهده نکند. انتخاب تصویر و ویدئو برای ساخت GIF به سادگی امکان‌پذیر است و اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا با ثبت آنی تصاویر و یا انتخاب عکسی خاص از گالری، به مرحله‌ی بعدی وارد شوید. قابلیتی که در این اپلیکیشن چندان مورد توجه قرار نگرفته است، ویژگی افزودن متن به تصاویر است. کاربر تنها می‌تواند متن خود را در میانه‌ی تصویر جای دهد و اجازه‌ی تغییر محل آن را ندارد.

1

با وجود محبوبیت فراوان استفاده از اموجی، سازندگان GIF Creator نیز این امکان را به کاربران داده‌اند تا از چندین اموجی با اندازه‌های دلخواه در تصاویر متحرک خود استفاده کنند. یکی دیگر از امکانات کاربردی این اپلیکیشن، نمایش فریم‌های مختلف تصویر متحرک با اختصاص شماره به آنهاست. کاربر می‌تواند در بین این فریم‌های مختلف حرکت کند و تغییرات دلخواهش را اعمال کند. در پایان نیز می‌توان محصول نهایی را با فرمت GIF و یا فرمت‌های ویدئویی ذخیره کرد و  آن را مستقیماً با دوستان به اشتراک گذاشت.

اپلیکیشن GIF Creator برای ساخت تصاویر متحرک تجربه‌ای سریع و دلپسند را فراهم می‌کند. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

منبع آیفونچی
نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.