جشنواره عید تا عید

1 1,219

eidtaeidblog

فردا عید سعید قربان است! پیشاپیش این عید و عید سعید غدیر خم را به شما عزیزان تبریک می‌گوییم.

در این مدت تخفیف‌های ویژه‌ای برای محصولات فوتیکس و دی‌جی‌آی داریم. کلیه‌ی محصولات فوتیکس با 25 درصد تخفیف و حمل رایگان، و کلیه‌ی محصولات دی‌جی‌آی با 10 درصد تخفیف (و حمل رایگان برای بسیاری از اقلام) ارائه می‌شوند! امیدواریم از خرید خود لذت ببرید.

همچنین دوربین پرطرفدار گوپرو در سه باندل با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند. حتماً این محصولات را ببینید.

به قول یک مرحوم: یک چیز دیگر! برای خریداران جوایز ویژه‌ای درنظر گرفته‌ایم! هر روز یک قرعه‌کشی برای یک کوپن خرید به ارزش 100 هزار تومان از فروشگاه پیکسل. این قرعه‌کشی بین کلیه‌ی خریداران هر روز برگزار می‌شود.

یک قرعه‌کشی دیگر هم داریم: هر صدهزارتومان یک امتیاز! در این فاصله‌ی عید تا عید، هر صد هزار تومان خرید از فروشگاه فیزیکی پیکسل 1 امتیاز و از فروشگاه آن‌لاین 2 امتیاز خواهد داشت. جایزه هم یک کوپن تخفیف یک میلیون تومانی برای یک خریدار خوش‌شانس است.

1 نظر
  1. kiyan می‌گوید

    میدانید تخفیفهای شما و حراجیهای شما قیمتشون از دیگر سایتهای بزرگی مثل افرنگ پارس کانن و نورنگار بالاتره مردم که خر نیستن میفهمن یک لنزی ازتون خریدم ناسلامتی اک با کارتن سفید بهم دادین همین لنز با کارتن طلایی از این قیمت لنز شما رزونتر بود ضمنا وقتی فروختمش بعدها عکسهاشو دیدم که مشکل فوکوس داشت محاله صد سال دیگه از این پیکسل خرید کنم

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.