پرده‌برداری کانن از G7 X Mark II؛ عملکرد سریع‌تر و ارگونومی بهتر

0 1,297

شرکت کانن در کنار دوربین EOS 80D از دوربین جدید دیگری با نام PowerShot G7 X Mark II نیز رونمایی کرد. این دوربین به لطف پردازشگر تصویر جدید DIGIC 7 خود از عملکرد بسیار بالایی بهره می‌برد. مانند G7 X این دوربین نیز به یک حسگر ۱ اینچی از نوع CMOS و با تفکیک‌پذیری ۲۰٫۱ مگاپیکسل مجهز گشته و لنز در نظر گرفته شده برای آن از فاصله کانونی معادل 100-24 میلی‌متر و بازشدگی دیافراگم F/1.8-2.8 برخوردار است.

0419654920

از جمله مواردی که G7 X Mark II در آن بهبود داشته می‌توان به طراحی آن اشاره نمود. این دوربین از یک گریپ با طراحی جدید و ارگونومی بهتر بهره می‌برد. علاوه بر این شاهد وجود یک نمایشگر سه اینچی از نوع LCD و با دقت ۱٫۰۴ میلیون نقطه‌ای در پشت دوربین هستیم. نسخه به‌روزرسانی شده G7 X از امکان ثبت و رجیستر چهره به همراه تشخیص بهتر و دقیق‌تر سوژه سود می‌برد. این ویژگی هنگامی که سوژه چندان واضح نیست و یا رنگ‌های مشابه و همسانی اطراف آن را فرا گرفته‌اند می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

3274559582

یکی از تغییرات چشمگیر این دوربین که خود کانن نیز بر روی آن تأکید زیادی داشته مربوط به عملکرد سریع‌تر آن می‌شود. طبق ادعای کانن G7 X Mark II قادر است در حالت عکاسی پی‌در‌پی تا ۸ فریم بر ثانیه را با فرمت خام (RAW) به ثبت رساند. در زمینه فیلم‌برداری نیز می‌توان ویدئوهای فول اچ‌دی 1080p را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه رکورد کرد. همچنین امکان فیلمبرداری تایم-لپس را در این دوربین شاهد هستیم. G7 X Mark II نسبت به نسخه پیشین خود تا ۲۵% از عمر باتری بیشتری برخوردار است و با هر بار شارژ کامل می‌توان تا ۲۶۵ عکس را با آن به ثبت رساند. در انتها باید اشاره شود که شرکت کانن این دوربین را به فناوری‌های وای‌فای و NFC نیز مجهز ساخته است.

0391181051

برای خرید G7 X Mark II حداقل باید تا ماه می منتظر مانده و ۷۰۰ دلار را برای تهیه آن کنار بگذارید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.