Exposure X با قابلیت‌هایی بهتر از لایتروم

0 1,976

شرکت AlienSkin یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده نرم‌افزاری مرتبط با عکاسی است. نرم‌افزار AlienSkin Exposure این شرکت که هم‌اکنون نسخه 7 آن در بازار موجود است، برنامه‌ای معتبر و مشهور است که هم به‌عنوان یک پلاگین برای برنامه‌های فتوشاپ و لایتروم و هم به‌صورت یک نرم‌افزار مستقل می‌تواند انواع جلوه‌های رنگ و نور کلاسیک و مدرن را بر اساس تم رنگی فیلم‌های نگاتیوی مشهور شبیه‌سازی کند.
این شرکت اعلام کرده است که نسخه آتی این برنامه با نام Exposure X از یکی دو ماه دیگر وارد بازار خواهد شد. این شرکت در وبلاگ خودش به معرفی بخش‌هایی از نسخه جدید این برنامه پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر رابط کاربری، افزوده شدن ابزار‌های جدیدی برای تنظیمات منطقه‌ای و لایه‌بندی جدید عکس‌ها و همچنین استفاده از سیستم کاتالوگ کردن عکس‌ها (مانند لایتروم) به جای ورود مستقیم عکس‌ها اشاره کرد. البته ویدئو‌های معرفی این برنامه نشان می‌دهد که سیستم کاتالوگ کردن این برنامه حتی از لایتروم هم ساده‌تر و کاربردی‌تر است. در ویدئوی زیر می‌توانید این قابلیت برنامه Exposure X را تماشا کنید:

ظاهراً این نسخه از نرم‌افزار برای کاربران نسخه اصلی قبلی یعنی Exposure 7، رایگان است. اما قیمت این نسخه همچنان اعلام نشده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.