دوربین 77D کانن و نمره عالی ۸۲ از Dpreview

0 1,649

مهندسین و کارشناسان Dpreview، اگر نگوییم تمام محصولات تصویربرداری، اکثر آن‌ها را مورد تجزیه تحلیل قرار می‌دهد. این سایت به تازگی بررسی خود را بر روی دوربین جدید کانن یعنی 77D به پایان رسانده است. Dpreview نمره بالا و قابل‌قبول ۸۲ را به این دوربین اختصاص داده، این نمره در واقع نشان نقره Dpreview برای 77D به همراه داشته است.

اگر فرض را بر این بگیریم که Dpreview برای بالا رفتن فروش دوربین‌های کانن، ساخت و باخت نکرده باشد، این نمره به معنای یک موفقیت برای کانن به حساب می‌آید. هم‌چنین این دوربین که به تازگی روانه بازار شده، در میان دوربین‌های محبوب این سایت رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

نشان‌های نقره و طلای سایت Dpreview به محصولاتی اختصاص داده می‌شود که نسبت‌ به قیمتشان، کیفیت و قابلیت بسیار بالایی را ارائه دهند. از میان این دوربین‌ها، علاوه بر 77D کانن می‌توان به سونی D5600،Alpha A99 II نیکون و EOS M5 کانن اشاره کرد.

Dpreview نکات قوت این دوربین را در حسگر ۲۴ مگاپیکسلی Dual Pixel و پردازشگر Digic 7 می‌داند. علاوه بر این سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای، لرزشگیر سه محوره اپتیکی و قیمت نه‌چندان بالای آن در مقایسه با دوربین‌هایی مثل 80D، باعث شده است که این دوربین نشان نقره Dpreview را با خود به خانه ببرد. این دوربین در بازار‌های جهانی عرضه شده و در آینده‌ای نزدیک نیز وارد بازار ایران خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.