DJI پرنده‌های حرفه‌ای جدید با قابلیت فیلمبرداری 4K معرفی کرد

0 1,437

ظهور درون‌ها یا همان پهبادهای مجهز به دوربین به شکل بسیار ویژه‌ای باعث دگرگونی صنعت تصویربرداری شده است. این پرنده‌ها با اوج گرفتن بر فراز زمین می‌توانند چشم‌انداز و پرسپکتیوی فوق العاده را به تصویر بکشند و از آنجایی که استقبال و تقاضا برای بهره‌گرفتن از توانایی درون‌ها در حوزه‌های مختلف رو به افزایش است، روز به روز به قابلیت‌های این تجهیزات افزوده شده و پیشرفت چشمگیر آن‌ها را شاهد هستیم.

dji-phantom-3-4k
شرکت DJI که به عنوان پیشتاز صنعت تصویربرداری هوایی با درون‌ها شناخته می‌شود دقایقی پیش در نمایشگاه CES 2016 که در شهر لاس وگاس درحال برگزاری است، از دو پرنده جدید با قابلیت فیلمبرداری 4K رونمایی کرد. اولین درون رونمایی شده توسط این شرکت در حقیقت عضو جدیدی از سری 3 خانواده Phantom بشمار می‌رود که Phantom 3 4K نام دارد. این پرنده ضمن بهره‌مندی از قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K، از برد وای‌فای بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های فانتوم 3 برخوردار است و بردی در حدود 1.2 کیلومتر دارد.

dji-inpsire-1-pro-black-630

دیگر درون معرفی شده نیز یک درون پیشرفته‌تر از خانواده Inspire 1 بوده که Inspire 1 Pro نام گرفته است. این پرنده به دوربینی با حسگر 16 مگاپیکسل مجهز گشته که قادر است ویدئوهای 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند و به لطف توانایی‌های پیشرفته‌ای که از آن بهره می‌برد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فیلم‌سازان حرفه‌ای قلمداد می‌شود. لازم به اشاره است که درون Phantom 3 4K قیمتی 999 دلاری داشته و مدل Pro پرنده Inspire 1 نیز دارای برچسب قیمت 4499 دلار است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.