آیا DJI امسال هم با دستانی پر به IFA می‌آید؟

0 1,777

تاریخ چین پر است از داستان های مربوط به پرواز و رویای به پرواز در آوردن اجسام مختلف. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت‌های سازنده پهپاد سرزمین اژدهای سرخ که پیشتاز آن‌ها کمپانی DJI است، این بار هم اسباب شگفت‌زده کردن علاقه‌مندان این حوزه را فراهم خواهند آورد یا خیر. با هشتگ #PixelIFA2016 همراه ما باشید.

مسئله‌ای که کاملا واضح است این خواهد بود که DJI نقش خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی IFA از همیشه پررنگ‌تر می‌بیند. اسم این شرکت در برنامه زمانی کنفرانس‌های خبری در کنار غول‌هایی چون سونی و سامسونگ در همان روزهای اول به چشم می‌خورد. حضور پررنگ DJI در IFA 2015 و معرفی یکی از اصلی‌ترین پرنده‌های این کمپانی موسوم به Phanthom 3  توقع ما را از این شرکت چینی در نمایشگاه امسال بسیار بالا برده است. اما آن‌ها قبلا از نسخه جدید پهباد خود موسوم به Phantom 4 رونمایی کرده‌اند که همین موضوع ممکن است موضوع کمی از تب تاب حضور این شرکت در IFA 2016 کم کند. از طرفی دیگر در روزهای گذشته، این شرکت از سه مدل جدید از دوربین/گیمبال‌های Osmo با نام‌های Osmo Plus، Osmo RAW و Osmo Pro رونمایی کرد و تقریبا مطمئن هستیم که این خانواده از محصولات DJI نیز در نمایشگاه پیش‌رو به‌روزرسانی نخواهند شد.

djia

این شرکت با شعار ”Beyond The Smart“ در نمایشگاه IFA 2016 حضور خواهد یافت و با مانوری که بر روی این شعار در شبکه‌های اجتماعی داده است، حدس و گمان‌ها پیرامون محصولات احتمالی معرفی شده از جانب DJI را به شدت افزایش داده است. در مجموع امسال تا قبل از شروع نمایشگاه اخبار زیادی در مورد DJI منتشر نشده و آنها در سکوت خبری به سر می‌برند. کسی چه می‌داند، شاید این یک آرامش قبل از طوفان باشد!

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.