DJI اولین درون سم‌پاش پیشرفته خود را معرفی کرد

0 1,784

DJI در چند ماه گذشته با معرفی محصولات و دستاوردهای جدید خود به یکی از فعال‌ترین‌ شرکت‌ها بدل شده و بار دیگر به همگان نشان داد که چرا در نوع خود بهترین است. عطش این شرکت برای رونمایی از محصولات جدید و خلاقانه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد سیری ناپذیر است و گویا عزم خود را جزم کرده تا فاصله با رقبا را بیش از پیش افزایش دهد. در راستای همین سیاست‌ها ساعاتی پیش این شرکت از یک درون جدید و کاملا متفاوت مخصوص کشاورزی و سم پاشی هوایی پرده برداشت. در واقع باید تاکید کنیم که این درون اولین پرنده‌ DJI مخصوص امور کشاورزی است.

canvas

شاید این درون برای کاربران عادی آنچنان جذاب نباشد ولی مطمئنا کشاورزان و فعالان صنعت کشاورزی از معرفی Agras MG-1 ذوق‌زده خواهند شد. Agras MG-1 در حقیقت یک پرنده هشت موتوره است که می‌تواند در هر ساعت زمینی به وسعت 4 هکتار را سم‌پاشی کند. این درون به حالت پروازی هوشمند مجهز است و فعلا تنها در سرزمین سازنده آن یعنی چین و همچنین کره جنوبی به فروش خواهد رسید. DJI اعلام کرده که Agras MG-1 را در مقابل نفوذ آب و گردوغبار به طور کامل مقاوم کرده و از مواد ضدزنگ در ساخت آن بهره گرفته است. همچنین برای سهولت بیشتر در حمل و جابجایی آن نیز امکان جمع کردن درون وجود دارد. Agras MG-1 دارای ظرفیت 10 لیتری و حداکثر سرعت 8 متر بر ثانیه است و طبق ادعای DJI سم‌پاشی با این درون می‌تواند تا 40 برابر موثرتر از سم‌پاشی سنتی باشد. از موارد دیگری که در مورد آن وجود دارد هوشمندی بالا هنگام سم‌پاشی است. هنگامی که سرعت درون افزایش می‌یابد، عمل سم‌پاشی نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و بالعکس.

dji_agras_mg-1_2

آقای وانگ رئیس شرکت DJI در مورد معرفی Agras MG-1 اینگونه توضیح می‌دهد: ” با معرفی Agras MG-1 نشان دادیم که مهارت و توانمندی ما تنها در ساخت و توسعه درون‌ها و خلق تجربیات بی‌نظیر برای کاربران عمومی محدود نمی‌شود بلکه قادر هستیم تا با رونمایی از محصولاتی مانند Agras MG-1 نقشی متفاوت را در صنعت و کمک به بهره‌وری بیشتر در امور تخصصی ایفا کنیم”.

dji-agras-mg1-3-rs

Agras MG-1 دارای سه حالت پروازی خودکار، نیمه‌خودکار و دستی است و می‌تواند به طور خودکار ارتفاع و فاصله خود از زمین کشاورزی را حفظ کند. همچنین DJI از یکی از جدیدترین محصولات خود یعنی Lightbridge 2 در Agras MG-1 نیز بهره گرفته که امکان استریم همزمان پرواز پرنده را ممکن می‌سازد. ضمنا این درون سم‌پاش از یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته به همراه سیستم تصفیه سه‌گانه بهره می‌برد که از ورود گردوغبار به داخل پرنده جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است کنترل پرنده نیز از طریق ریموت اختصاصی DJI صورت می‌گیرد.

همانطور که اشاره شد DJI Agras MG-1 فعلا قرار است در چین و کره جنوبی عرضه شود و قیمتی برابر با 15000 دلار دارد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.