DJI در نمایشگاه GITEX 2015

0 1,179

 

سی و پنجمین نمایشگاه سالیانه تکنولوژی Gitex دیروز در مرکز تجارت جهانی دوبی آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه صدها شرکت مختلف از سرتاسر جهان، آخرین محصولات و دستاوردهای تکنولوژیک خود را در معرض دید بیش از 150 هزار بازدیدکننده که انتظار می‌رود امسال از نمایشگاه بازدید کنند قرار می‌دهند.

نمایشگاه امسال به موضوع اینترنت اشیا، شامل ارتباط اینترنتی تجهیزات مختلف و فضاهای ذخیره‌سازی ابری می‌پردازد. شعار نمایشگاه امسال”آینده اینترنت همه‌چیز” است و طبیعی است که شرکت‌های بزرگ اینترنتی و تجهیزات تکنولوژیک مانند Oracle، Google، Microsoft، Dell، HP، Huawei و بسیاری از شرکت‌های نوپا در زمینه‌های جدید مانند تکنولوژی‌های ربوتیک، حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند.

31244-ifa-berl_xlarge

از جنبه‌های قابل‌توجه این نمایشگاه، حضور شرکت‌هایی در زمینه واقعیت مجازی، ربوتیک و تجهیزات پرنده مانند درون‌ها در این نمایشگاه است. DJI یکی از شرکت‌های معتبر و خوش‌نام در صنعت تجهیزات پرنده است که حضور آن در نمایشگاه بسیار پررنگ است. این شرکت جدیدترین محصولات خود مانندPhantom 3 ، Inspire 1، و Osmo را به نمایش گذاشته که بسیار موردعلاقه طرفداران عکاسی هوایی قرار گرفته است.

در این نمایشگاه شرکت‌های تجهیزات هوایی دیگری مانند Yuneec با محصولاتی مانند Tornado H920 شرکت کرده‌اند تا در مقابل DJI به‌عنوان رقیب محصولات خودشان را در معرض دید عموم قرار دهند.

31926-drones3_xlarge

این نمایشگاه تا تاریخ 22 اکتبر (30 مهرماه) ادامه دارد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.