مانیتور‌‌های بی‌سیم، جذاب‌ترین محصولات دل در CES 2016

0 1,373

Dell سال گذشته توانست تا جایزه بهترین محصول CES را در بخش تبلت‌ها به خود اختصاص دهد. این شرکت امسال با انگیزه فراوان و دست پر به لاس‌وگاس آمده تا بلکه موفقیت‌های گذشته را تکرار کند. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

محصولاتی که این شرکت تایوانی در نمایشگاه CES امسال رونمایی کرد، اغلب آن‌ها مصرف تجاری داشته و محصولات چندان ویژه‌ای نیستند. اما شاید بتوان مانیتورهای بی‌سیم این شرکت را در این میان جذاب‌ترین محصولات دل دانست. این مانیتورها بخصوص برای استفاده با PC یا همان کامپیوتر‌های رومیزی بسیار مناسب و کارآمد به نظر می‌رسند. مانیتورهای بی‌سیم دل در دو مدل ۲۳ و ۲۳٫۸ اینچی رونمایی شدند.

dell-wireless-monitor-3722.0

امکان نمایش بی‌سیم لپ‌تاپ‌های ویندوزی و گوشی‌های اندرویدی بر روی این مانیتورهای وجود دارد. البته این‌طور که از شواهد برمی‌آید مانیتور ۲۳ اینچی کارکرد بهتری خواهد داشت. مدل ۲۳٫۸ اینچی این مانیتور بیشتر جنبه تجاری داشته و مهم‌ترین ویژگی‌ آن را می‌توان در ماژول شارژ بی‌سیم آن دانست که در پایه‌های مانیتور جای گرفته و امکان شارژ بی‌سیم دیوایس‌های سازگار با فناوری شارژ بی‌سیم Qi و PMA را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های مدل ۲۳ اینچی، برخورداری از دو اسپیکر با توان سه وات است. این در حالی است که مانیتور بزرگ‌تر تنها از یک اسپیکر بهره می‌برد. البته ناگفته نماند که مدل بزرگ‌تر دارای دقت رنگی بهبود یافته و حاشیه‌های کمتری است. هر دو مانیتور قرار است در ۳۱ مارس عرضه شوند و مدل ۲۳ اینچی دارای برچسب قیمت ۴۲۹ دلار و مدل ۲۳٫۸ اینچی از قیمت ۴۶۹ دلار برخوردار است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.