دوربین ضدضربه و ضدآب کاسیو مخصوص سلفی

0 1,730

کاسیو پس از معرفی ویدئو پروژکتور خود که از فناوری سبز بهره می‌برد، از یک دوربین جان‌سخت مخصوص گرفتن عکس‌های سلفی نیز رونمایی کرد که در برابر ضربه و نفوذ آب مقاوم است. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

از آنجایی که بازار دوربین‌های اکشن کمرا به‌شدت داغ شده و از طرفی تمایل افراد برای ثبت عکس‌های سلفی در شرایط مختلف نیز رو به افزایش است، شرکت Casio دوربین جدید Exilim EX-FR100 را معرفی کرده که دو منظوره است و می‌توان از آن هم به عنوان اکشن‌ کمرا و هم به عنوان دوربین سلفی بهره برد. این دوربین دارای دو بخش جداشونده است که می‌توان بخش فوقانی آن را به لباس و یا کوله‌پشتی متصل کرد. بخش دیگر نیز به بلوتوث مجهز بوده و از صفحه‌نمایش لمسی برخوردار است که می‌تواند نقش منظره یاب و کنترلر را ایفا کرده و تصاویر ثبت شده را نمایش دهد. ضمناً دوربین فوق دارای یک پایه لولایی بوده که امکان قرار دادن آن بر روی سطوح مختلف را فراهم آورده و به این ترتیب می‌توان از راه دور توسط کنترلر آن به ثبت عکس پرداخت.

ex-fr100yw-yellow

یکی از ویژگی‌های این دوربین، جان‌سخت بودن آن است. دوربین Exilim EX-FR100 در برابر سقوط از حداکثر ارتفاع ۱٫۷ متر ایمن بوده که البته هنگامی که به کنترلر خود متصل باشد تنها در برابر سقوط از ارتفاع ۱٫۳ متری دوام می‌آورد. همچنین ضدآب بوده و در برابر نفوذ گردوغبار نیز مقاوم است. خود دوربین دارای گواهینامه شاخص مقاومت IPX8 و کنترلر آن دارای گواهینامه IPX6 بوده که تضمین کننده ضدآب بودن آن‌ها در عمق و مدت‌زمان مشخصی است. باید اشاره شود که دوربین مورد نظر سال گذشته به طور انحصاری در بازار ژاپن عرضه شده و حال کاسیو قصد دارد تا آن را در بازار جهانی و در رنگ‌های زرد، سفید و مشکی به فروش رساند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.