Casio ویدئو پروژکتوری سازگار با محیط زیست معرفی کرد

0 1,257

تکنولوژی برای بارها و با سرعت خیره‌کننده‌ از نسلی به نسلی دیگر می‌رود و محصولات گذشته به‌مرور به دست فراموشی سپرده می‌شوند. ولی نباید فراموش کنیم جهانی که در آن زندگی می‌کنیم را به هیچ‌وجه نمی‌توان نادیده گرفت و قرار نیست نسخه جدید‌ی از آن عرضه شود. دقیقاً به همین دلیل است که باید برای حفظ جهانی سبز و سالم بکوشیم. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

casio-xj-v2-ces-4

یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای حفظ سلامت محیط زیستی که در آن زندگی می‌کنیم، استفاده از فناوری سبز است. شرکت‌های متعددی از سالیان گذشته تلاش کرده‌اند تا با معرفی محصولاتی از این قبیل، به سهم خود نقش قابل توجهی برای جلوگیری از روند وارد آمدن آسیب‌های سخت به کره زمین ایفا کنند. کاسیو یکی از این شرکت‌هاست. این شرکت ژاپنی به تازگی از نسل جدید پروژکتورهای LampFree یا به اصطلاح بدون لامپ خود با نام EcoLite XJ-V2 رونمایی کرده است.

casio-xj-v2-ces-7

EcoLite XJ-V2 به منبع نوری SSI مجهز گشته که از لیزر و LED استفاده می‌کند و به همین دلیل از قیمت به مراتب کمتری نسبت به پروژکتورهای لامپ جیوه‌ای برخوردار بوده و همان میزان روشنایی را تولید می‌کنند. علاوه بر این، شرکت کاسیو این پروژکتور جدید خود را در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم ساخته و تلاش کرده تا با تغییر ساختار داخلی آن، مانع از ورود گردوغبار بر روی قطعات اپتیکی و در نهایت عدم کاهش شدت نور پروژکتور در طول زمان شود.

پروژکتور فوق تنها ظرف مدت زمان پنج ثانیه پس از روشن کردن آن به حداکثر میزان روشنایی خود رسیده و تنها با لمس یک دکمه خاموش می‌شود. همچنین برای روشن کردن مجدد دستگاه نیز نیازی به انتظار برای خنک شدن پروژکتور نیست.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.