کانن دوربین کامپکت SX730 HS را با 40X زوم معرفی کرد

0 1,551

کانن به‌تازگی جایگزین دوربین کامپکت SX720 را معرفی کرده است. این دوربین کامپکت SX730 HS نام دارد و مانند مدل قبلی دوربینی جمع‌و‌جور و سبک با زوم زیاد است که آن را به انتخابی مناسب برای مسافرت‌ها تبدیل می‌کند.

کانن که پس از معرفی دوربین بدون‌‌آینه‌ی EOS M6 در ماه فوریه کمی بی‌سروصدا شده بود طی روزهای گذشته چند محصول جدید را معرفی کرد. در بین این محصولات علاوه بر یک پهپاد و یک لنز ماکرو، دوربین مسافرتی SX730 HS نیز جای دارد. دوربین کامپکت SX730 HS از یک سنسور ۲۰٫۳ مگاپیکسلی BSI CMOS در کنار پردازنده‌ی DIGIC 6 بهره می‌گیرد. لنز آن دارای فاصله‌‌ی کانونی معادل 24-960 است که زومی ۴۰ برابری را در اختیار کاربر می‌گذارد.

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به صفحه‌نمایش ۳ اینچی مفصلی اشاره کرد که می‌تواند ۱۸۰ درجه به سمت بالا بچرخد تا برای عکاسی سلفی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دوربین کامپکت SX730 HS به NFC و وای‌فای نیز مجهز شده است تا بتوانید آن را به وسیله‌ی گوشی کنترل کنید یا فایل‌ها را به‌صورت بی‌سیم جابجا نمایید. باتری آن را نیز می‌توان از طریق USB شارژ کرد. حداکثر کیفیت فیلم‌برداری این دوربین 1080P با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است.

این دوربین در دو رنگ مشکی و نقره‌ای از ماه ژوئن به فروش خواهد رسید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.