پرینتر قابل‌حمل جدید کانن معرفی شد

0 1,116

شرکت کانن علاوه بر معرفی دوربین‌های کامپکت و دوربین‌های فیلمبرداری جدید خود، از یک پرینتر پرتابل و قابل‌حمل نیز رونمایی به عمل آورده است. این پرینتر در واقع نسخه جدید پرینترهای 4×6 dye-sub این شرکت بشمار می‌رود. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

پرینتر جدید کانن CP1200 Selphy نام دارد و می‌تواند با هر بار شارژ کامل باتری تا ۳۶ عکس را در اندازه ۱۰ در ۱۵ سانتی‌متر چاپ کند. البته اگر قصد دارید تعداد عکس‌های بیشتری را چاپ کنید می‌توانید از یک باتری جانبی دیگر هم استفاده کرده و در این صورت تا ۵۴ عکس را با آن پرینت کنید. برخورداری از وای‌فای و دکمه تعبیه شده بر روی این پرینتر باعث می‌شود تا به‌آسانی و با سرعت هرچه بیشتر، عکس‌های موجود بر روی گوشی خود را چاپ کنید.

cp1200_black_1

علاوه بر وای‌فای می‌توان با استفاده از پورت USB تعبیه شده نیز پرینتر را به کامپیوتر متصل کرده و یا فلاش را به طور مستقیم به پرینتر وصل کرد. همچنین امکان چاپ عکس‌ها از روی کارت‌های حافظه SD نیز وجود دارد. کانن وعده داده که CP1200 Selphy از سرویس چاپ عکس بی‌سیم اپل موسوم به Apple’s Airprint پشتیبانی می‌کند که می‌تواند برای کاربران محصولات اپل خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد.

متأسفانه زمان دقیق عرضه این محصول اعلام نشده ولی قیمت آن از سوی سازنده ۱۰۶ دلار تعیین گردیده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.