دوربین فول‌فریم بدون‌آینه کانن در راه رونمایی

کانن اولین دوربین فول‌فریم بدون‌آینه خود و چهار لنز RF را در ۵ سپتامبر معرفی خواهد کرد.

0 1,610

بالاخره کانن نیز مانند رقیب خود نیکون به انتظار‌ها پایان داد و قرار است در ۵ سپتامبر از اولین دوربین فول‌فریم بدون آینه خود کانن R ، به چهار  لنز با مانت جدید RF رونمایی کند.

بر اساس اخبار منتظر شده در سایت‌های Canon rumors و Nokishita کانن در چند روز آینده دوربین جدید خود را که از سیستم جدید R برای اتصال لنز به بدنه برخوردار است را به همراه لنز‌های جدید معرفی خواهد کرد. این در حالی است که کانن همچنان از درز کوچک‌ترین اطلاعاتی از جزئیات این دوربین و روز معرفی آن بسیار مقاوم است. همین امر هم کنفرانس خبری معرفی این دوربین را برای علاقه‌مندان بسیار جذاب خواهد کرد که تا از جزئیات این دوربین با خبر شوند. دوربین جدید بدون آینه کانن احتمالاً R نام دارد و قرار از که هم به صورت تکی (تنها بدنه) و هم در غالب یک کیت به همراه لنز جدید 24-105mm f4/L RF عرضه شود. در کنار این لنز کانن از لنز‌های جدید دیگری مثل RF 35mm f/1.8 M IS، RF 50mm f/1.2L و RF 28-70mm f/2 رونمایی خواهد کرد.

کانن در کنار دوربین فول‌فریم بدون آینه خود، از محصولات جدید دیگری مثل باتری گریپ BG-E22، لنز EF-M 32mm f/1.4 برای دوربین‌های بدون آینه خانواده M و دو لنز سوپرتله نیز رونمایی خواهد کرد. این دو لنز احتمالاً EF 400mm f/2.8 IS III و EF 600mm f/4 IS III خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که دوربین فول‌فریم بدون آینه کانن چگونه قرار است با لنز‌های EF سازگاری داشته باشد، ولی طبق ادعای سایت کانن رومرز کانن از یک سیتسم مات به خصوصی استفاده کرده که می‌توان لنز‌های EF را به بدنه متصل کرد. اگر این‌گونه نباشد که از لحاظ اپتیکی نیز احتمال آن کم نیست، در ۵ سپتامبر باید منتظر رونمایی از یک مبدل مانت EF به RF باشیم.

با این تفاسیر برای مطلع شدن از مشخصات و ویژگی‌های دقیق دوربین جدید فول‌فریم بودن آینه کانن و لنز‌های آن باید چند روز دیگر منتظر ماند و دید که کانن برای طرفداران خود چه غافلگیری‌های را در نظر گرفته است.

عکس‌هایی احتمالی این دوربین را (با کیفیت نه چندان خوب) در پایین می‌توانید مشاهده کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.