ویدئوی تبلیغاتی کانن با 7D Mark II

0 1,359

شرکت کانن هر پنج سال یک‌بار نمایشگاهی را به نام Canon Expo برگزار می‌کند که در آن جدیدترین محصولات و دستاورد‌های این شرکت را در معرض نمایش خبرنگاران و بازدیدکنندگان می‌گذارد. امسال این نمایشگاه در شهر نیویورک در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع برگزار شد و آماده‌سازی آن یازده روز طول کشید. در تصویر زیر می‌توانید ببینید که تیم آماده کننده این نمایشگاه، کار خود را از کجا شروع کردند!

CanonExpoTimelapse21-670x472

از آنجائی که آماده‌سازی چنین نمایشگاهی تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد، کانن به شرکتی به نام Blue Barn Pictures سفارش ساخت یک ویدئوی تایم‌لپس از این پروسه را محول کرد تا یک ویدئوی تبلیغاتی از روند کار تهیه کنند. عکاس و کارگردان David Castillo برای ساخت این ویدئو می‌بایست نقشه ساختمان و تمامی سازه‌ها را بررسی می‌کرد. به این دلیل که این احتمال وجود دارد تا زاویه دید دوربین‌ها از یک جایی از تصاویر به بعد با دیوار‌ها یا پارتیشن‌ها پوشیده شود یا مجبور شوند به‌طورکلی جای دوربین‌ها را تغییر دهند.

CanonExpoTimelapse6-670x503

همچنین می‌بایست از تجهیزاتی استفاده کند که کمترین احتمال خطا در ثبت عکس‌ها را داشته باشد. او برای این کار پس از بررسی دقیق نقشه‌ها و انتخاب زوایای عکس‌برداری، از دوربین Canon 7D Mark II استفاده کرد که علی‌رغم داشتن حسگر کوچک‌تر نسبت به دوربین‌های فول‌فریم (و طبیعتاً زاویه بسته‌تر دوربین) دارای قابلیت تایم‌لپس داخلی است و بدون نیاز به تجهیزات جانبی می‌تواند عکس‌ها را مستقیماً در خود دوربین عکس‌برداری و ثبت کند. همچنین برای اینکه احتمال جا افتادن فریم‌ها به حداقل برسد از کارت‌های 64GB CF و SD به‌عنوان کارت اصلی و پشتیبان استفاده کرد.

canon-7d-mark-ii-cf-sd-card-slots

چالش دیگر برای تهیه این ویدئو، تغییر نورها بود که از یک نقطه تا نقطه دیگر از این محیط تغییرات زیادی داشت. به همین دلیل برای یکسان شدن نورها در بین تمام دوربین‌ها، به‌طور پیوسته از سرعت شاتر 1/60 ثانیه استفاده شده است. لنز‌هایی که در این پروژه استفاده شده است به این ترتیب هستند:

(6) Canon 8–15mm f/4L Fisheye

(4) Canon 14mm f/2.8L II

(4) Canon 24mm f/2.8L II

(2) Canon 35mm f/1.4L

(1) Canon 16–35mm f/2.8L II

(1) Canon 24–105mm f/4L

(1) Canon 50mm f/1.2L

علاوه بر دوربین‌های مستقر روی پایه‌ها، دو نفر از اعضای تیم تهیه‌کننده این ویدئو در طول این زمان، در محیط نمایشگاه از بازدیدکنندگان عکاسی کردند.

درمجموع تعداد 120 هزار عکس برای این پروژه ثبت گردید. این ویدئو را تماشا کنید:

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.