کانن از دوربین بدون‌آینه‌ی EOS M6 به‌صورت رسمی پرده‌برداری کرد

0 1,616

مدل‌های بدون‌آینه‌ی کانن که با مدل EOS M شروع شدند و با مدل‌های M3 و M10 ادامه پیدا کردند در سال ۲۰۱۶ و با عرضه‌ی مدل M5 جان تازه‌ای یافتند و دوباره مورد توجه علاقه‌مندان به این نوع از دوربین‌ها قرار گرفتند. حالا کانن با عرضه‌ی مدل M6 قصد دارد این سری از دوربین‌ها را گسترش دهد و بخش بیشتری از بازار را تصاحب کند.

EOS M6 جایگزین مدل سطح مبتدی M3 می‌شود و در جایگاهی پایین‌تر از M5 جای می‌گیرد! بیشتر جزئیات آن با M5 یکسان هستند. این یعنی در آن از همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C با سیستم Dual Pixel و پردازنده‌ی Digic 7 استفاده شده است. صفحه‌نمایش آن نیز از نوع لمسی ۳ اینچی است و می‌تواند با کیفیت 1080/60P فیلم‌برداری کند. همچنین به وای‌فای، NFC و بلوتوث نیز مجهز شده است.

تفاوت این دوربین با مدل M5 عدم وجود منظره‌یاب دیجیتال داخلی است و این‌که صفحه‌نمایش آن رو به بالا می‌چرخد. به دلیل حذف منظره‌یاب دیجیتال، کانن یک منظره‌یاب دیجیتال جداشونده به نام EVF-DC2 را نیز معرفی کرده است. این منظره‌یاب به‌صورت آپشن در اختیار خریداران M6 قرار می‌گیرد و حدود ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. این منظره‌یاب مانند خود دوربین در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

EOS M6 در کنار مدل‌های M10 و M5 سری بدون‌آینه‌ی کانن را تکمیل خواهد کرد و در آوریل ۲۰۱۷ به بازار ارائه می‌شود. قیمت این دوربین برای بدنه‌ی تنها ۷۸۰ دلار، همراه با لنز EF-M 15-45mm F3.5-6.3 IS STM حدود ۹۰۰ دلار و همراه با لنز EF-M 18-150mm F3.5-6.3 IS STM حدود ۱۳۰۰ دلار خواهد بود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.