کانن دوربین EOS 77D را به صورت رسمی معرفی کرد

2 2,814

چند روز پیش در مورد فاش شدن اطلاعات مربوط به دوربین جدید کانن توضیحاتی دادیم. این دوربین جدید که نام‌گذاری آن از سنت نام‌گذاری کانن فاصله گرفته است امروز به‌صورت رسمی معرفی شد. این مدل EOS 77D نام دارد و در جایگاهی پایین‌تر از مدل EOS 80D قرار می‌گیرد.

77D در مناطقی با نام EOS 9000D نیز شناخته می‌شود و قرار است فاصله‌ی بین جدیدترین مدل سطح مبتدی کانن به نام 800D و مدل سطح متوسط 80D را پر کند. سنسور استفاده شده در این مدل همان چیزی است که قبلاً در 80D نیز دیده بودیم: یک سنسور CMOS با رزولوشن ۲۴٫۲ مگاپیکسل با قابلیت Dual Pixel.

در صورت استفاده از منظره‌یاب اپتیکال می‌توانید با استفاده از سیستم فوکوس جدید ۴۵ نقطه‌ای که تمامی نقاطش از نوع صلیبی هستند به فوکوس بپردازید و سیستم مترینگ RGB+IR آن در تعقیب سوژه کمک خواهد کرد. ولی به‌احتمال‌زیاد بیشتر افراد جذب سیستم فوکوس Dual Pixel در حالت Live View و برای فیلم‌برداری خواهند شد؛ زیرا این سیستم عملکردی فوق‌العاده دارد و برای اولین بار است که کانن آن را در چنین سطحی ارائه می‌کند.

حساسیت ایزو نیز از ۱۰۰ شروع شده و به ۲۵۶۰۰ ختم می‌شود. سرعت عکاسی پیاپی نیز حداکثر به ۶ فریم بر ثانیه می‌رسد. این دوربین همچنین می‌توانید با کیفیت 1080P و حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

برای اتصال راحت‌تر به گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند، 77D به وای‌فای، NFC و بلوتوث مجهز شده است. همچنین کسانی که به جای خرید 800D به سراغ 77D بروند می‌توانند از قابلیت‌های Bulb Timer، Interval Timer، ال‌سی‌دی در بالای دوربین و سنسور نزدیکی چشم به منظره‌یاب نیز بهره‌مند شوند.

Canon EOS 77D قرار است در آوریل ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود. قیمت آن برای بدنه‌ی تنها ۹۰۰ دلار، همراه با لنز جدید EF-S 18-55mm F4-5.6 IS STM حدود ۱۰۵۰ دلار و همراه با لنز EF-S 18-135mm F3.5-5.6 IS USM حدود ۱۵۰۰ دلار برآورد می‌شود.

2 نظرات
  1. حسین غلامی پشتهانی می‌گوید

    عالیه ۷۷ دی کانن

  2. رضا غلامی پشتهانی می‌گوید

    حتما از خرید این دوربین دریغ نکنید
    بنده خودم یکی از افرادی هستم که دنبال دوربین زیاد گشتم ولی قصدم ۸۰ دی بود که با توجه به اینکه چندین بار شنیده بودم این دوربین عکاسیش ضعیفه و فقط فیلمبرداریش خوبه .پشیمون بودم تا اینکه کانن ۷۷ دی رو پیدا کردم حتی چندبار هم دست خانوم و آقا دیدم و نظرشون رو پرسیدم که خیلی خیلییییییی راضی بودن چندتا عکس باهاش گرفتم خوشم اومد
    در کل این دوربین عالیه

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.