برندی که استفاده از تجهیزاتش هرگز پشیمان‌تان نخواهد کرد

1 1,665

شاید نام برند Azden به گوشتان خورده باشد و یا شاید هم خیر، ولی بد نیست بدانید که بیش از ۶۰ سال از تأسیس این کمپانی ژاپنی می‌گذرد و در طی این سال‌ها با همان سخت‌کوشی که از مردمان سرزمین آفتاب سراغ داریم به ساخت تجهیزات صدابرداری مشغول بوده است. محصولات این شرکت نه در چین ساخته و مونتاژ می‌شوند و نه در مالزی، تایوان، سنگاپور یا ویتنام؛ بلکه با دستان خود ژاپنی‌ها و در خاک این کشور طراحی و تولید می‌شوند.

با وجود محبوبیت بالایی که محصولات Azden در بیشتر کشورهای دنیا دارند، متأسفانه در کشور ما بنا به دلایل متعددی کم‌تر به این برند اهمیت داده شده است. اگر اهل تحقیق و مطالعه باشید با خواندن بررسی‌های میکروفون‌ها و سیستم‌های صدابرداری این برند، به این مسئله واقف خواهید شد که به طور اختصاصی برای صدابرداران حرفه‌ای ساخته شده است. ولی سیاستی که این شرکت ژاپنی دنبال می‌کند آن است که تجهیزات تولید شده در عین حرفه‌ای بودن، از قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار باشند. محصولات Azden موفق به کسب جوایز معتبر بین‌المللی نیز شده‌اند که این خود حکم تأییدی بر باکیفیت بودن میکروفون‌های این کمپانی است.

بسیار امیدوارکننده است که این شرکت تمام تمرکز خود را تنها معطوف به شاخه‌ی خاصی از صدابرداری نساخته است و گستردگی محصولاتش تا حد زیادی دست صدابرداران را برای بهترین انتخاب باز می‌گذارد. از این برند هم می‌توانید میکروفون‌های شات‌گانی تهیه کنید هم VideoMic‌ها و میکروفون‌های مخصوص صدابرداری با دوربین‌های DSLR. خوشبختانه سیستم‌های صدابرداری Azden هم در نوع بی‌سیم و هم در نوع سیمی وجود دارد که می‌توان مناسب‌ترین گزینه را بر حسب شرایط صدابرداری خود تهیه نمود.

ما هم در پیکسل مدتی می‌شود که میکروفون‌ها و سیستم‌های صدابرداری Azden را در کنار Rode، Sennheiser، Sony و Zoom به فروش می‌رسانیم. از آنجایی که به پتانسیل بالای محصولات این برند خوش‌ساخت ژاپنی پی‌ برده‌ایم، خرید آن‌ها را بیش از قبل به شما توصیه می‌کنیم.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.