فوتیکس رادیوتریگر Ares II را به بازار معرفی می‌کند

0 1,755

کمپانی Phottix که شرکتی مستقل در تولید تجهیزات نورپردازی به شمار می‌رود به تازگی از رادیو‌تریگر جدید خود رونمایی کرده است. این رادیوتریگر که با نام Ares ll به بازار عرضه خواهد شد از کانال‌های بیشتری جهت اتصال به فلاش و دوربین پشتیبانی می‌کند و اتصال بی‌سیم آن بنا بر ادعای کمپانی سازنده از پایداری بیشتری برخوردار خواهد بود.

مجموعه فلاش تریگر Ares ll از یک فرستنده و از یک گیرنده یا Receiver تشکیل شده است تا بتوان با استفاده از این دو، طیف وسیعی از فلاش‌ها را از طریق اتصل بی‌سیم با دوربین سینک کرد.

کلیدهای کارآمد و صفحه LCD که بر روی بدنه رادیوتریگر Ares ll طراحی شده، کار با آن را نسبت به نمونه‌های قبلی بسیار ساده‌تر کرده و با کنترل بیشتری می‌توان فلاش‌های سینک شده با دوربین را تنظیم نمود. حداکثر برد Ares ll برای برقراری ارتباط بین دوربین و فلاش چیزی در حدود ۱۵۰ متر می‌باشد و این یعنی Ares ll نسبت به نمونه قبلی خود، یعنی Ares که بردی معادل ۲۰۰ متر داشت، در جایگاهی پایین‌تر ‌قرار گرفته است؛ اما این رادیو تریگر جدید نسبت به نمونه قبلی خود از امکانات بسیار بیشتری برخوردار است و علاوه بر امکان اتصال به انواع فلاش‌های استودیویی فوتیکس مثل Indra و +Mitros، برقراری ارتباط بین دوربین و فلاش‌هایی از کمپانی‌های متنوع دیگر مثل فلاش‌های رودوربینی سونی را ممکن کرده است. از دیگر مزیت‌های Ares ll می‌توان به برخورداری از ۱۶ کانال مختلف جهت اتصال دوربین به فلاش اشاره کرد که نسبت به نسخه‌های قبلی دو برابر شده است. به علاوه می‌توان فلاش‌ها را در ۴ گروه مختلف تقسیم بندی کرد و کنترل هر گروه را به صورت جداگانه در اختیار داشت.

Ares ll قادر است تا حداکثر سرعت ۱/۲۵۰ ثانیه فلاش را با شاتر سینک کند، البته این در صورتی است که فلاش نیز بتواند تا این سرعت به صورت هم‌زمان با شاتر هماهنگ شود. لازم به ذکر است که هم فرستنده Ares ll و هم گیرنده آن از دو باتری قلمی سایز AA به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.