نسخه اندروید اپلیکیشن Photopills رسماً معرفی شد

0 1,915

Photopills اپلیکیشن بسیار کاربردی خود را بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره برای سیستم‌عامل‌های اندورید نیز طراحی کرد. این اپلیکشین بسیار کاربردی و محبوب در میان عکاسان، بیش از این تنها در نسخه iOS کدنویسی شده بود اما اکنون کاربران اندرویدی نیز می‌تواند آن را بر روی گوشی‌ و تبلت‌های خود نصب کنند.

Photopills اپلیکیشنی است که توسط آن می‌توان از کیفیت نور در طول شبانه‌روز با خبر شد و عکس موردنظر خود را با نورپردازی طبیعی و خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند. مهم نیست که می‌خواهید از غروب آفتاب عکس بگیرید و یا تصاویر زیبا از ابَر‌ماه یا غروب خورشید خلق کنید، این برنامه زمان و جغرافیای مناسب را برایتان مشخص می‌کند. به علاوه این اپلیکشن اطلاعاتی در مورد محاسبه نوردهی در عکاسی شب و یا عکاسی نجومی، محاسبه پارامتر‌های مربوط به تصویربرداری تایم‌لپس و همچنین بهترین عمق میدان برای رسیدن به عکس مورد نظر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کمپانی Photopills هر ساله جایزه‌ای به ارزش ۶۶۰۰ دلار را به بهترین عکسی که با استفاده از این اپلیکیشن گرفته شده باشد به برنده اعطا می‌کند و آن را در شبکه اجتماعی خود به اشترک می‌گذارد. این کمپانی ورک‌شاپ‌ها و کلاس‌های مختلفی را نیز در مورد عکاسی در فضای باز ارائه می‌دهد که از طریق آدرس زیر می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.

photopills.com

کاربران اندرویدی می‌توانند از طریق این آدرس اپلیکیشن Photopills را خریداری کرده و عکس‌های خود را در بهترین زمان و مکان ممکن و با بهترین تنظیمات به ثبت برسانند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.