منتظر تبلت‌های 50 دلاری آمازون باشید

0 1,562

شرکت آمازون خبر ساخت تبلت 50 دلاری خود را اعلام کرد. این شرکت که موفقیت زیادی در فروش محصولات الکترونیکی  نداشته، امیدوار است با تبلت 6 اینچی بسیار ارزان قیمت خود در بازار فروش تبلت‌‌ها جایگاه مناسبی پیدا کند. طبق گفته وال استریت ژورنال این تبلت در تعطیلات پیش رو به بازار خواهد آمد و قیمت آن نصف تبلت FIRE HD این شرکت است. این محصول از کیندل‌های معروف این شرکت که 79 دلار قیمت دارند نیز ارزانتر خواهد بود.

بازار تبلت‌های ارزان قیمت پر از دستگاه‌های بی‌کیفیت است اما تبلت جدید شرکت آمازون یک محصول با کیفیت و با قیمت پایین خواهد بود. هنوز مشخصات فنی این محصول اعلام نشده اما با توجه به اخبار حتی بلندگو‌های استریو به کار رفته در این تبلت نیز بسیار مرغوب است. بنابراین باید توقع داشت که این تبلت حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

maxresdefault

شرکت آمازون در تلاش است از روش‌های مختلفی استفاده کند تا قیمت 50 دلاری این تبلت برای شرکت مقرون به صرفه باشد. برای مثال در این تبلت نیز مانند تبلت ‌ Fire Hd هنگامی که صفحه نمایش قفل است و کاربر از تبلت استفاده نمی‌کند، تبلیغ محصولات و کالاهای دیگر نمایش داده می‌شود. آمازون سعی دارد با افزایش این تبلیغات قیمت این تبلت را پایین نگه دارد. این شرکت قصد دارد در سال آینده تبلت های 8 و 10 اینچی خود را نیز وارد بازار کند که در مورد آنها هنوز خبری منتشر نشده است. اما اگر این تبلت‌ها به خوبی تبلت‌های ارزان قیمت کمپانی HDX باشد احتمالا می‌تواند از فروش خوبی برخوردار باشد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.