معرفی یکی از بهترین ویدیو پلیرهای رایگان برای آیفون

1 2,423

شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که ویدیویی را از تلگرام دانلود کرده‌اید، ولی موفق به دیدن آن بر روی آیفونتان نشده‌اید و تنها یک صفحه‌ی سیاه به نمایش در آمده است. دلیل این اتفاق این است که ویدیوی مذکور، دارای فرمتی است که پلیر پیش‌فرض آیفون از آن پشتیبانی نمی‌کند.

در این مطلب قصد داریم یک پلیر توانمند را به شما معرفی کنیم که تقریباً از تمامی فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های فراوان دیگری هم دارد که آن را به یکی از بهترین پلیرها تبدیل کرده‌اند. با ما همراه باشید تا به بررسی قابلیت‌های PlayerXtreme Media Player بپردازیم.

پیش از هر چیز بد نیست لیست پسوند فایل‌هایی را که این پلیر پشتیبانی می‌کند به شما ارائه کنیم. اگر ویدیوی شما از یکی از فرمت‌های زیر باشد خواهید توانست با استفاده از PlayerXtreme آن را پخش کنید:

3gp, asf, avi, divx, dv, dat, flv, gxf, m2p, m2ts, m2v, m4v, mkv, moov, mov, mp4, mpeg, mpeg1, mpeg2, mpeg4, mpg, mpv, mt2s, mts, mxf, ogm, ogv, ps, qt, rm, rmvb, ts, vob, webm, wm, wmv

خوب حالا که می‌دانیم این پلیر گستره‌ی وسیعی از فایل‌های ویدیویی را پشتیبانی می‌کند به سایر قابلیت‌های کاربردی آن می‌پردازیم:

پشتیبانی از زیرنویس

پشتیبانی از زیرنویس یکی از اساسی‌ترین امکاناتی است که یک پلیر باید داشته باشد. در زمان پخش ویدیو در PlayerXtreme می‌توانید بر روی آیکون Subtitle کلیک کنید تا وارد منوی آن شوید.

در این قسمت می‌توانید زیرنویس موردنظر را انتخاب کنید، آن را خاموش و روشن کنید، زمان‌بندی نمایش زیرنویس را تغییر دهید، سایز فونت را بزرگ یا کوچک کنید و حتی زیرنویس جدیدی را از اینترنت دانلود نمایید.

به‌راحتی ویدیوهای خود را از کامپیوتر به آیفون و آی‌پد منتقل کنید

به دلیل محدودیت‌هایی که سیستم‌‌عامل iOS در جابجایی فایل‌ها اعمال می‌کند، انتقال ویدیو به آیفون می‌تواند کار سختی باشد. برای این منظور معمولاً باید به iTunes تکیه کنید که در مواقعی با پیچیدگی‌های زیادی همراه است.

با استفاده از PlayerXtreme می‌توانید فایل‌های خود را به‌مراتب راحت‌تر و از طریق وای‌فای به گوشی منتقل کنید. کافی است به قسمت تنظیمات اپ رفته و WiFi را Enable کنید. سپس آدرسی را که اپ به شما می‌دهد در مرورگر کامپیوتر خود وارد کنید و با آپلود کردن ویدیوها می‌توانید آن‌ها را به گوشی منتقل کنید.

این ترفند به‌خصوص برای انتقال فایل‌های کوچک بسیار کارآمد است، ولی برای انتقال یک فیلم سینمایی به کمی زمان نیاز خواهد داشت.

پخش مستقیم ویدیو از کامپیوتر

با استفاده از PlayerXtreme می‌توانید فولدرهایی که را بر روی کامپیوتر در حالت Share قرار داده‌اید مشاهده کنید و فایل‌های داخل آن‌ها را بدون انتقال به حافظه‌ی گوشی نمایش دهید. برای این کار باید گوشی و کامپیوتر به شبکه‌ی وای‌فای مشترکی متصل باشند.

این اپ کامپیوترهای متصل به شبکه را اسکن می‌کند و با انتخاب هر کامپیوتر از شما پسورد آن را درخواست خواهد کرد. پس از ورود پسورد می‌توانید به‌راحتی فولدرهای Share را مشاهده کنید.

کنترل راحت ویدیو

وقتی در منوی Settings قابلیت Gestures را روشن کنید می‌توانید خیلی راحت با کشیدن انگشتتان به چپ یا راست ویدیو را 10 ثانیه به جلو یا عقب ببرید. بعلاوه با کشیدن انگشتتان در جهت بالا و پایین می‌توانید ولوم را کم و زیاد کنید.

امنیت بالا

امنیت در گوشی‌های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و PlayerXtreme نیز این موضوع را به‌خوبی در نظر داشته است. با ورود به منوی Security در قسمت تنظیمات می‌توانید یک پسورد را برای این اپ تعریف کنید. به‌این‌ترتیب برای هر بار استفاده از اپ باید پسورد را وارد نمایید.

البته PlayerXtreme حالتی به نام Guest یا مهمان نیز دارد. با روشن کردن آن افراد دیگر هم می‌توانند بدون وارد کردن پسورد وارد اپ شوند، ولی نخواهند توانست فولدرهایی را که مخفی کرده‌اید مشاهده کنند.

سایر قابلیت‌ها

این اپ قابلیت‌های فراوان دیگری مانند بهبود صدا، ثبت اسکرین‌شات، پخش فایل‌های موسیقی و پخش ویدیو در پس‌زمینه را نیز دارد.

دانلود اپ PlayerXtreme کاملاً رایگان است، ولی برای استفاده از بعضی از قابلیت‌هایش باید به نسخه‌ی Pro آپگرید کنید و برای این کار باید 4.99 دلار بپردازید. البته اگر چند بار در داخل اپ از آپگرید کردن اجتناب کنید از شما خواهد خواست که در بازار اپل به این اپ امتیاز دهید و یک نقد بنویسید. با انجام این کار تقریباً تمامی امکانات اضافی اپ نیز به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

منبع آیفونچی
نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.