نگاهی به پهپاد جدیدGoPro با نام Karma

0 1,585

بالاخره بعد از ماه‌ها حرف و حدیث در مورد اولین پهپاد GoPro، این شرکت دیروز از پهپاد خود با نام Karma رونمایی‌کرد. این پرنده 4 پرّه طراحی جمع‌و‌جور و زیبایی دارد و برای اینکه در چمدانش جای کمتری را اشغال‌کند، پره‌های آن را می‌توان تا کرد. در ادامه همراه ما باشید.

در طی مراسم رونمایی از این پهپاد و دو دوربین GoPro Hero5 Black و Hero5 Session در دره‌ی اسکوآ در کالیفرنیا، امکان تست و پرواز این پرنده برای عده‌ای میسر شد و شنیده‌ها حاکی از آن است که پرواز با این درون با توجه به کنترل از راه دور شبیه Gamepad و رابط کاربری user-friendly آن بسیار راحت است.

این شرکت اظهارداشته که برای آنکه کار با این پهپاد را پیچیده نکند، منوها‌ی کنترل از راه دور را بسیار ساده طراحی کرده‌است. برای مثال، برای حرکت دادن Karma از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B فقط کافی است چند انتخاب ساده را از منوها داشته‌باشید. بر روی بدنه‌ی کنترلر این پهپاد دو دکمه‌ی فیزیکی هم وجود دارد: یکی برای روشن و خاموش کردن دستگاه و دیگری برای بازگرداندن پرنده به مکان اولیه‌ای که از آن پرواز کرده‌است.

در تست 10 دقیقه‌ای سایت engadget.com، پرواز با این پهپاد بسیار خوب ارزیابی شده است. از نظر این سایت، پرواز و برقراری ارتباط بین پرنده و دوربین GoPro Hero 5 Black یا دوربین کوچکتر Hero 5 Session (یا حتی دوربین‌های قدیمی‌تر Hero 4Black/silver) بسیار سریع صورت می‌گیرد.

قیمت این پهپاد به تنهایی 799 دلار است ولی اگر آن را همراه با دوربین Hero 5 Session یا Hero 5 Black تهیه کنید به ترتیب بایستی 999 دلار و 1099 دلار برای آن‌ها بپردازید. در پایان لازم به اشاره است که پهپاد GoPro Karma در تاریخ 23 اکتبر امسال عرضه خواهد‌شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.