پهپادی که از دوربین DJI استفاده می‌کند و می‌تواند در زیر آب نیز فیلم‌برداری کند

1 1,379

طی چند سال اخیر پهپادها تبدیل به ابزاری کاربردی در عکاسی و فیلم‌برداری شده‌اند و بسیاری از کمپانی‌ها برای تسخیر این بخش از بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند. مشکل این است که بیشتر این پهپادها نمی‌توانند در هوای بد بارانی یا برفی کار کنند. حتی پهپادهای سطح بالای DJI مانند Phantom 4 Pro نیز نمی‌توانند در باران و برف به پرواز ادامه دهند.

حالا کمپانی QuadH2O با ساخت پهپاد HexH2O Pro V2 قصد دارد این وضعیت را تغییر دهد. این پهپاد نه‌تنها اجازه‌ی پرواز در هوای بارانی و برفی را می‌دهد، بلکه می‌تواند از زیر آب نیز فیلم‌برداری کند. HexH2O Pro V2 از دو شناور استوانه‌ای برای شناور ماندن روی آب استفاده می‌کند.

این پهپاد از دوربین شناخته‌شده و بسیار خوب X3 از DJI همراه با یک گیمبال استفاده می‌کند و با اپ DJI Go نیز سازگار است. بنابراین کاربران DJI باید بتوانند به‌راحتی با آن پرواز کنند. زمان پرواز با یک شارژ کامل حدود ۳۰ دقیقه است و می‌تواند علاوه بر پرواز در باران و برف بر روی سطح آب نیز فرود بیاید.

البته این پهپاد بیشتر برای استفاده‌های آکادمیک و صنعتی در نظر گرفته شده است، ولی می‌تواند برای افرادی که معمولاً در آب‌وهوای بد فیلم‌برداری می‌کنند نیز ابزاری کارآمد باشد. HexH2O Pro V2 از ۳۱ مارس و با قیمت ۶۴۵۰ دلار در دسترس خواهد بود.

1 نظر
  1. یوسف می‌گوید

    با سلام میشه بگید شرکت power vision ربات under water رو کی عرضه میکنه و قیمتش چنده و کجا میشه تهیه کرد با تشکر

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.