20 درصد تخفیف برای خرید فلاش های هنسل

1 1,610

hensel_lightingF

سال 2013 پنجاهمین سال تاسیس کمپانی هنسل آلمان می‌باشد. در سال 1963 شخصی بنام Mr. Wolfgang Hensel اقدام به تاسیس این شرکت جهت تولید لوازم نورپردازی حرفه‌ای استودیو نمود که هم اکنون هنسل یکی از پیشتازان این صنعت با کیفیت بالا و تکنولوژی منحصر به فرد آلمان در سراسر دنیا شناخته شده است، همکاری و همراهی با عکاسان بزرگ دنیا و توجه دائم به نیازهای مشتریان و وسعت انتخاب آن‌ها از 250 تا 6000 ژول قدرت نور دهی، راحتی کارکرد و قطعات مختلف قابل تعویض که بعضی از آن‌ها هنوز پس از 45 سال در حال کار بوده از اصول کار هنسل هستند. قطعات در بالاترین سطح توسط متخصصین چک می‌شوند بطوریکه در برخی موارد برای لامپ‌های هنسل تا 30 میلیون بار فلاش ثبت شده است.

دست یافتن به سرعت سینک استثنائی 5600 / 1 ثانیه و ده فلاش در ثانیه با یک فلاش کامپکت حاصل تحقیقات بخش علمی هنسل است که در دنیا بی رقیب است.

هد های جدید هنسل مجهز به سیستم داخلی فری ماسک بوده که این سیستم می‌تواند با گرفتن دو عکس پیاپی و ثبت لایه‌های عکس به طور اتوماتیک زمینه پشت سوژه را از عکس جدا نموده و هر بک گروند یا تصویر در همان زمان جای آن قرار گیرد این تکنولوژی حاصل همکاری هنسل، نیکون و یک شرکت نرم افزاری آلمان است که با رادیو فلاش مخصوص هنسل انجام شده و با تمام دوربین‌ها سازگار است.

کیت های جدید فلاش های هنسل دارای دو سافت باکس بزرگ شش ضلعی 90 سانتی است که این سافت باکس بهترین و نرم‌ترین نور را داشته و اثر سایه نوری بسیار زیبائی در چشم‌ها دارد.

Hensel-2

به این مناسبت فعالیت‌های مزایای خاصی برای عکاسان حرفه‌ای در سراسر دنیا در نظر گرفته شده است از جمله مسابقه عکس سراسری هنسل با جایزه‌ای به ارزش 5000 یورو که از چند ماه قبل آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی آن را می‌گذراند و هم اکنون نیز جهت همراهی با دانشجویان عکاسی در دنیا 20 در صد تخفیف روی خرید فلاش های هنسل اعمال خواهد شد.

شرکت رنگ سیستم به عنوان نماینده انحصاری محصولات هنسل آلمان با کادر متخصص خود همیشه تلاش دارد تا عکاسان حرفه‌ای را با آخرین متدها و تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا نموده و با ارائه حرفه‌ای ترین لوازم عکاسی و نورپردازی بتواند یکی از عوامل پیشرفت کار آن‌ها و سود آوری آن‌ها در این زمینه باشد زیرا نور و کنترل آن و علم بهره گیری از تجهیزات مربوطه مهارت خاص هر عکاس و فیلم‌بردار حرفه‌ای است که کار آن‌ها را از دیگران متمایز می‌سازد.

در این رابطه دانشجویان عزیز می‌توانند با ارائه گواهی دانشجوئی از 20 در صد تخفیف فلاش های هنسل استفاده نمایند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 02166420900 تماس گرفته و یا به سایت شرکت رنگ سیستم مراجعه نمایید.

1 نظر
  1. مهدی.ج می‌گوید

    خبر خوشحال کننده ای بود که بار اول از طریق شما به چشمم امد

    تشکر

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.