معرفی بازی Polyforge؛ آهنگری در دنیای نور و رنگ

0 1,321

برای طرفداران دوآتیشه ی پازل ها هیچ چیز غم انگیزتر از رسیدن به انتهای بازی نیست. عمر اینگونه از بازی ها بسیار کوتاه بوده و یافتن جایگزینی درخور برای آنها امری طاقت فرساست. بازی Polyforge برای مشتاقان پازل یک تجربه منحصربفرد و هیجان انگیز است که می تواند برای ساعاتی هر چند کوتاه ذهن آنها را به چالشی بزرگ بکشاند.

بازی Polyforge با طراحی مینیمال خود بدون مقدمه شما را در دنیای معما گونه خود رها می کند. در طراحی این پازل جایی برای منو اصلی و یا آموزش های ابتدایی بازی در نظر گرفته نشده است و کاربر تا چشمان خود را باز میکند، اشکال سه بعدی زیبایی را خواهد دید که پیکانی طلایی با حرکت به دور آنها به وجوه مختلف اشاره می کند. برای به پایان رساندن هر مرحله می بایست در زمان اشاره پیکان به هر یک از وجوه شکل، تنها یک بار صفحه نمایش را لمس نمایید. این کار موجب شکل گرفتن اجسام داخل بازی شده و شما نیز به چالشی سخت تر دعوت می شوید.

روند بازی ساده و بدون پیچیدگی طراحی شده و فضای آن آغشته به نور و رنگ است. موسیقی زیبای این بازی نیز زیبایی آن را دوچندان می کند. پازل ها به آرامش بخش بودن شهرت دارند و بازی Polyforge نمونه بارزی از این ویژگیست. در محیط های شلوغ و پرصدای شهری، موسیقی لذت بخش بازی به همراه طراحی مینمال و ساده ی آن که شادابی عجیبی را در خود جای داده، می تواند شما را به آرامش برساند.

اگر از طرفداران پازل ها به شمار می روید نباید این بازی را از دست بدهید. برای دریافت Polyforge می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

نسخه iOS

نسخه Android

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.