معرفی بازی Dots & Co؛ پازلی جذاب و اعتیادآور!

0 1,321

علاقمندان به بازی های رایانه ای، کمپانی Playdots را با پازل های زیبا و خوش ساخت این شرکت در دو پلتفرم اندروید و iOS، به خوبی می شناسند. این شرکت توانسته با ارائه نوآوری در سبکی قدیمی، به سرعت در بازار بازیهای تلفن های هوشمند به شهرت برسد. پس از دو عنوان موفق DOTS و Two Dots جدیدترین بازی کمپانی مذکور با نام Dots & Co به اپ استور و گوگل پلی راه یافته و توانسته در مدتی کوتاهی، خود را در میان برترین اپلیکیشن های این پلتفرم‌ها جای دهد.

بازی Dots & Co پازلی خوش ساخت و چشم نواز است. کاربر در این بازی می بایست دایره های همرنگ را به یکدیگر متصل کند تا آنها از بین بروند و چالش هر مرحله را به پایان برساند. این ساختار ساده در ترکیب با گرافیک زیبا و مینیمال بازی می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. همانند سایر پازل های مشابه، Dots & Co پس از هرناکامی، جانی از شما کم کرده تا برای بازی بیشتر شما را به خرید سکه از فروشگاهش وسوسه کند.

تعداد مراحل بازی قابل شمارش نبوده و شمار اندکی از کاربران می توانند این پازل را به انتها نزدیک کنند. چالش های جدید Dots & Co موجب می شود تا بازی از یکنواختی درآمده و برای کاربر برای رسیدن به چالش بعدی مشتاق بماند. اگر امکان خرید درون برنامه ای برای کاربر مقدور باشد، ویژگی های جذابی در انتظار اوست تا از بازی لذت بیشتری برده و محدودیت های زمانی و حرکتی را دور بزند.

بازی Dots & Co با صدها پازل حل نشده، وقت زیادی را از شما تلف خواهد کرد، با این حال دریافت این بازی اعتیادآور را به شما توصیه می کنیم. برای دریافت Dots & Co میتوانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

نسخه اندروید

نسخه iOS

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.