معرفی اپلیکیشن PDF to Word؛ ابزاری رایگان جهت تغییر فرمت اسناد

0 1,337

کمپانی ادوبی سالها پیش فرمت دیجیتالی نوینی را برای جایگزینی با اسناد چاپ شده به دنیا معرفی نمود. این فرمت با نام Portable Document Format (قالب سند قابل حمل) و یا به اختصار PDF به بازار عرضه شد و در مدت کوتاهی محبوبیت فراوانی کسب نمود. ویژگی اصلی این فرمت، نمایش یکسان اسناد در تمامی سیستم ها بود و این امر موجب عدم دسترسی کاربر به منبع اسناد می گشت. اپلیکیشن های فروانی برای بیرون کشاندن متن اسناد از داخل فرمت PDF به بازار عرضه شده است. یکی از ساده ترین و سریع ترین این اپلیکیشن ها، PDF to Word نام دارد که به رایگان برای دستگاه های مبتنی بر IOS در دسترس است.

فروشگاه نرم افزار ی اپل انبوهی از اپلیکیشن هایی را در خود جای داده که فرمت های مختلف را به یگدیگر تبدیل می کند. این اپلیکیشن ها گاها هزینه ی زیادی را برای رفع نیاز موقتی کاربر به او تحمیل می کنند. اپلیکیشن PDF to Word گزینه ای ایده آل برای کسانی است که قادر به پرداخت این هزینه ها نیستند و آنها را سریعا و به رایگان به هدفشان خواهد رساند.

پس از نصب اپلیکیشن و وارد شدن به آن، صفحه اصلی اپلیکیشن شما را متجب خواهد نمود. در این صفحه هیچگونه راهنمایی برای هدایت و آموزش کاربر در نظر گرفته نشده است. طراحی ساده و نچندان حرفه ای این اپلیکیشن، بزرگترین ضعف آن محسوب می شود. در صفحه ی اصلی اپلیکیشن، دو گزینه برای وارد کردن اسناد و تنظیمات ابتدایی در نظر گرفته شده است. همچنین این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا پروسه ی تغییر فرمت سند خود را درون هر برنامه ای با انتخاب گزینه share و اشاره بر روی PDF to Word به صورت خودکار انجام دهید.

اپلیکیشن PDF to Word با قیمتی رایگان، ابزاری مناسب برای تغییر فرمت اسناد PDF به شمار می رود که با سرعتی مطلوب نیاز کاربران خویش را برطرف می سازد. برای دریافت این اپلیکیشن میتوانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

نسخه iOS

نسخه Android

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.