معرفی عکاس: سید مدیار شجاعی فر

0 2,468

مدیار شجاعی‌فر یکی از عکاسان پرکار جوان ایرانی است که در سال ۱۳۶۴ متولد شده است. شجاعی‌فر که هم‌ اکنون عضو انجمن ملی عکاسان ایران است فعالیت خود را با شرکت در جشنواره‌های عکاسی مختلف در تهران و خوزستان و عضویت در خبرگزاری ایسنا و ایکنا به طور رسمی آغاز کرد. مدیار شجاعی فر را هم می‌توان یک فتوژورنالیست و هم یک عکاس مستند در نظر گرفت چرا که او در طول فعالیت پر تراکم شش ساله علاوه بر عکاسی برای خبر‌گزاری‌های مختلف، مجموعه‌های مستند بسیاری را جمع کرده است.

شجاعی فر فعالیت‌های مختلفی را در رابطه با عکاسی در زادگاه خود، خوزستان دنبال می‌کند. جایی که پیش از این خروجی‌های بسیار موفقی مثل محسن راستانی و جاسم غضبان‌پور از آن و به کمک انجمن سینمای جوان، وارد جامعه عکاسی ایران شدند. برگزاری جشنواره عکس رویش و مدیریت بخش آموزش عکاسی در موسسه فرهنگی هنری باغچه، در کنار جمع کردن مجموعه عکس و رپورتاژ از فعالیت‌های شجاعی‌فر در خوزستان به حساب می‌آید.

اما فعالیت‌های شجاعی فر تنها به خوزستان و ایران محدود نمی‌شود و او در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی نیز شرکت داشته و عکس‌های او در رویداد‌های مختلفی در امریکا، فرانسه، اندونزی و … به عنوان اثر منتخب برگزیده شده است. به علاوه که به تازگی نام این عکاس جزو نامزد‌های مسترکلاس وردپرس فوتو ۲۰۱۸ انتخاب شده است.  آخرین مجموعه عکس شجاعی‌فر تحت عنوان Brilliant World در پلتفرم ویزورا به نمایش در آمده است .برخی از آثار این عکاسی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.