عکس های منتشر شده از دوربین عکاسی D850 نیکون

2 2,073

این بار از زمان معرفی محصول جدید نیکون تا انتشار عکس های مرتبط با آن زمان زیادی نگذشته است. 2 روز پیش شرکت نیکون دوربین عکاسی جدید خود با نام D850 را معرفی نمود و مدعی شد این محصول جدید “فراتر از انتظار” خواهد بود. بعد از گذشت مدت بسار کم از معرفی، عکس های بدنه دوربین از سایت های معتبر در پخش شایعات به بیرون درز کرده است.

دوربین عکاسی D850 نیکون
دوربین عکاسی D850 نیکون

در صورت واقعی بودن عکس های منتشر شده، تغییرات ایجاد شده بر روی دوربین نزدیک به پیش بینی ها خواهد بود. در ابتدا می توان صفحه نمایش LCD چرخان آن را به عنوان بارزترین تغییر یاد کرد و سپس باید به به کم شدن دکمه های قرار گرفته بر روی بدنه اشاره کرد.

 

در دوربین D850 جای دکمه ISO  و Mode، در مقایسه با دوریبن D810، با یکدیگر جابه جا شده است. تغییر مهم دیگر، حذف فلش قرار گرفته بر روی دوربین است که البته این تغییر عکاسان بسیاری را ناراحت نخواهد کرد. امیدواریم در صورت حذف این ویژگی، دوریبن D850 نیکون از نوعی فناوری داخلی در تریگر کردن فلش به صورت وایرلس برخوردار باشد.

دوربین عکاسی D850 نیکون
دوربین عکاسی D850 نیکون 

ما همچنان در انتظار مشخصات فنی دوربین جدید هستیم و در صورت کسب اطلاعات جدید آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظرات
  1. علیرضا می‌گوید

    این احتمال وجود داره این عکس ها واقعی نباشن من قبلش عکس های نیکون d500 رو چک کردم شباهت زیادی به این عکس ها داره خصوصا عکس دومی که گذاشتین زیرش >> زدین دوربین عکاسی D850 نیکون

    1. نیما فراکیش می‌گوید

      سلام وقت بخیر
      این عکس ها توسط سایت nikonrumors منتشر شده و در داخل متن به قظعی نبودن تغییرات اشاره شده.
      ممنون از شما

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.