ویژگی های آیفون 8 در فریم ور اسپیکرهای هوشمند جدید اپل فاش شد

0 1,213

هفته گذشته، شرکت اپل برای اسپیکر های هوشمند خود Firmware (نرم افزار واسط) جدید منتشر کرد. هوم پادهای جدید دارای سیستم عامل ios 11.0.2 خواهند بود و قرار است اواخر امسال به بازار روانه شود.

اخیرا” یکی از توسعه دهندگان شرکت اپل (Steven Troughton Smith) به سراغ کد نویسی های منتشر شده در داخل Firmware اسپیکر ها رفته و سرنخ هایی  در مورد مشخصات فنی آیفون جدید، پیدا کرده است. در میان این سرنخ ها، باید به وجود محتوای زیادی در مورد قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) آیفون جدید اشاره کرد. در کد نویسی های منتشر شده توسط اپل استفاده از اطلاعات Biometric Kit (تشخیص چهره بیومتریک) نشان دهنده قابلیت تشخیص چهره است که به اختصار با BK نمایش داده شده. همچنین اطلاعاتی در مورد دوربین مادون قرمز هم دیده می شود که قابلیت تشخیص چهره در محیط کم نور را داشته و نیازی به نور مرئی برای ضبط تصویر ندارد.

اطلاعات بدست آمده به طور کامل توسط Steven Troughton Smith تائید شده است و با توجه به شایعات قبلی و اطلاعات جدید بدست آمده می توان مطمئن شد در نسخه جدید آیفون قابلیت تشخیص چهره وجود خواهد داشت. علاوه بر مشخصات و قابلیتهای فنی، شکل ظاهری آیفون جدید را نیز می توان تصور کرد. عکس موجود در Firmware هوم پاد شایعات اخیر در مورد صفحه نمایش OLED و وجود سنسور در بالای آن را تائید می کند. این شایعات در سایت های معتبری همچون Macrumors، verge و غیره پیشتر منتشر شده بود.

آیفون 8
آیفون 8

آیفون جدید که هنوز مشخص نیست نام آن چه خواهد بود، قرار است در شهریور ماه امسال توسط کمپانی اپل معرفی شود اما اطلاعاتی در مورد تاریخ ارائه آن به بازار در دست نیست. حذف کامل تشخیص اثر انگشت و یا جانمایی جدید آن در آیفون جدید نیز همچنان به عنوان یکی از بزرگترین سوالات در مورد آیفون بی پاسخ باقی مانده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.