تمام کردن بازی GOD OF WAR بیست و پنج تا سی ساعت طول میکشد

0 3,749

دیروز صبح شاهد رونمایی کنفرانس افتتاحیه‌ی مراسم PlayStation Experience 2017 بودیم. این مراسم دو روزه قرار است به طرفداران پلتفرم بازی سونی این امکان را دهد که بازی‌های آینده‌ی کنسول مورد علاقه‌ی خود را تجربه کنند. سونی دموهای متعددی را به خود به PlayStation Experience 2017 آورده بود، ولی خبری از کنفرانس آغازین خوب و رونمایی از بازی‌های جدید نبود.

به جای رونمایی از بازی‌های جدید، کنفرانس افتتاحیه‌ی مراسم امسال سونی با صحبت‌های بازی‌سازان پر شده بود. در کنار هیدئو کوجیما، آندرو هاوس یا گیوم دوفوندومیه، کارگردان God of War جدید هم به PlayStation Experience امسال آمده بود.

«کوری بارلوگ» (Cory Balrog) اطلاعات زیادی از بازی خود ارایه نداد، ولی گفت که در مراحل پایانی ساخت God of War به سر می‌برند؛ طوری که ساخت بازی به پایان رسیده است و مشغول تست‌های نهایی آن هستند.

کارگردان God of War پیش از این گفته بود که انتظار دارد بازی‌شان ۱۰تا ۱۵ساعت باشد، ولی تست‌های نهایی به آن‌ها نشان داده است که تمام کردن داستان بازی God of War نزدیک به ۲۵تا ۳۰ساعت طول بکشد.

بارلوگ می‌گوید که فکر نمی‌کردند بازی‌شان طولانی شود، ولی حجم محتوایی که در آن قرار داده‌اند از پیش‌بینی‌های اولیه‌شان بسیار بیشتر شده است.

تصور می‌کردیم تاریخ عرضه‌ی God of War در مراسم PlayStation Experience معلوم شود، ولی سونی هیچ حرفی از این موضوع نزد.

فعلا فقط به تاریخ عرضه‌ی لو رفته‌ی این بازی یعنی دوم فروردین سال آینده بسنده می‌کنیم.

 

منبع: گیم آوران ، دیجیکالا مگ

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.