آپدیت تلگرام ۵.۱۰ با قابلیت ارسال پیام بدون نوتیفیکیشن و دیگر موارد جذاب ارایه شد

0 1,676

تلگرام همچنان در حال بهبود ویژگی‌های پیام رسان خود است و هر بار با توجه به بازخورد کاربران اجازه می دهد که ویژگی‌های کاربردی جدید به سرویسش راه پیدا کند. امروز آپدیت تلگرام ۵.۱۰ با قابلیت ارسال پیام بدون نوتیفیکیشن و دیگر موارد جذاب ارایه شده است که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

آپدیت تلگرام ۵.۱۰

نسخه جدید تلگرام با عنوان تلگرام ۵.۱۰ با ویژگی های جذاب و جدید اکنون برای اندروید و iOS قابل نصب است. این آپدیت جدید دارای ویژگی های تازه ای از جمله پیام های سایلنت (ارسال پیام بدون صدا)، حالت آهسته (ارسال پیام)، عناوین ادمین ها، برچسب های زمانی ویدیوها، ایموجی های متحرک، منوی جدید برای اندروید و رنگ های قابل تغییر برای iOS است.

با این آپدیت، کاربران می توانند بدون آن که فرد نوتیفیکیشنی دریافت کند (مانند تصویر اصلی مطلب)، پیام هایی را برای طرف مقابل ارسال کنند. برای انجام این کار کافیست دکمه Send را نگاه دارید و از گزینه ها، گزینه فرستادن پیام بدون صدای نوتیفیکیشن را انتخاب کنید. قابلیت فرستادن این گونه پیام ها در گروه ها نیز وجود دارد.

اگر شما ادمین گروهی هستید و احساس می کنید مدیریت گروه به دلیل سرعت بالای پیام ها دشوار است، اکنون می توانید از حالت آهسته استفاده کنید. با این قابلیت شما می توانید انتخاب کنید که هر عضو گروه هر چند دقیقه یکبار می تواند پیامی را ارسال کند. این بازه زمانی بین 30 ثانیه تا یک ساعت متغیر است. ادمین گروه می تواند هر زمان که لازم بود این ویژگی را خاموش کند.

محدودیت زمانی ارسال پیام اعضای گروه تلگرام ۵.۱۰

قابلیت دیگر آپدیت 5.10 تلگرام برای ادمین گروه ها انتخاب عناوین ادمین ها است. اگر گروهی چندین ادمین داشته باشد، شما می توانید نام هر یک را در تنظیمات گروه تغییر دهید. این قابلیت می تواند برای گروه های شغلی و تقسیم وظایف بسیار مناسب باشد.

یکی دیگر از قابلیت های جدید این آپدیت، قابلیت ایجاد برچسب های زمانی برای ویدیوها است. ویژگی دیگری که بسیار جالب به نظر می رسد، قابلیت استفاده از ایموجی های متحرک (همچون استیکرهای متحرک) است. کاربران iOS نیز اکنون می توانند در حالت Night Mode رنگ های صفحه را تغییر دهند.

شما تلگرام ۵.۱۰ را دریافت کرده اید؟ نظر شما درباره ویژگی های جدید آن چیست؟

منبع: Toranji
نوشته: سینا عطایی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.