نوشتن نقد و نظر و انتقاد در این محل پیگرد قانونی ندارد، جایزه دارد

12 3,105

از راه دور با پیکسل همکاری کنید و جایزه بگیرید

همیشه دوست داشتم که تیمِ کاری بزرگی داشته باشم، نویسندگی رو هم خیلی دوست دارم، ولی هیچ وقت زمان لازم و کافی برای تمرین و تجربه ی نوشتن نذاشتم، پس از من ایراد نگیرید چون نویسنده نیستم، من فقط یه فروشنده ام.

با توجه به تجربیاتی که از زمان مغازه داری بدست آوردم، می دونم وقتی مشتری می خواد ابزار کارآمدی بخره به اطلاعات دقیق و کامل و از همه مهم تر به اطلاعات واقعی در مورد توانائی اون وسیله یا ابزار نیاز داره.

ما تو گروه پیکسل با تمام توان سعی می کنیم که با نوشتن توضیحات کافی برای کالاها، انتخاب و خرید کردن رو برای مشتریامون راحت تر کنیم و مشتریای ما بتونن سریع تر  اون وسیله ای که کارشون رو راه می ندازه رو انتخاب کنن، حالا چه از ما بخرن چه از دیگران.

منابع ما برای نوشتن این توضیحات لازم، محدود به اطلاعاتی هست که سازنده های هر کالا در مورد اون کالا منتشر می کنن، چون تنها مرجع مستند، وب‌سایت خود سازنده‌ی کالاست.

بعضی وقت ها هم سعی می کنیم بر اساس نقد و بررسی های معتبر در مورد کالاهای خیلی حساس برای شما چکیده ای از مزایا و معایب یک وسیله رو بگیم.

اما می دونیم اینها برای انتخاب یک کالا کافی نیست و تصمیم‌گیری خریدار بین انتخاب های مختلف و ادعاهای متعدد سازندگان از روی چند خط نوشته و چند تا عکس خیلی سخت می شه.

مثلا: مشتریانی که از روی وب‌سایت کیف برای دوربین یا لپ‌تاپ شون می خرن، سازنده های کیف معمولا بزرگترین سایز لپ‌تاپ رو بر اساس محصولات شرکت اپل که خیلی ظریف و جمع و جور هستند اعلام می کنن، امان از روزی که شما لپتاپتون جای مک.بوک.پرو، ایسوس از سریه ریپابلیک.آو.گیمر باشه …

ما تصمیم گرفتیم با همیاری شما دقت و کیفیت تعریف، توضیح، تشریح و توجیه خرید کالاها رو بالا ببریم، تا به همدیگه کمک کنیم یک خرید سریع و صحیح داشته باشیم.

ما تو پیکسل فرصت و امکان آزمایش کردن این همه کالا رو نداریم و نمی تونیم نظر قطعی در مورد خوب و بد بودن یه وسیله بدیم.

در ضمن طبق ضرب المثل “هیچ بقالی نمی گه ماست من ترشه”، اصن اگه ما خودمون هم در مورد این کالاها نظر بدیم ممکنه خیلی ها به نظرات ما توجه نکنن.

پس بهتر دیدم تا از شما کمک بگیریم که تجربیات تون رو در مورد هر کالا و ابزاری با دیگران به اشتراک بزارید.

در عوض ما هم از خجالت شما در می آیم، با توجه به نیاز هائی که احساس می کنیم، یه فهرست تهیه کردم و برای هر لطفی که شما به ما و مشتریان دیگه می کنید پاداش در نظر گرفتیم، این پاداش به صورت کوپن تخفیف خرید در حساب کاربری شما واریز می شه و هر لحظه که بخواهید می تونید با اون مبلغ از روی سایت خرید کنید.

از ساده ترین کارها تا چیز های خیلی سخت تو این فهرست هست که شما می تونید تو زمینه های مختلف به ما کمک کنید، و من پاداش هر کدوم رو هم براش نوشتم، مسلما با مشارکت شما این فهرست تغییر خواهد کرد و موضوعات دیگری هم به اون اضافه می شه:

  • پیدا کردن اشتباه املائی در نوشته های وب.سایت یا وبلاگ 10.000 ریال
  • پیدا کردن اشتباه دستوری در نوشته های وب.سایت یا وبلاگ 20.000 ریال
  • پیدا کردن اشتباه فنی در توضیح امکانات یک کالا یا مطلب وبلاگ 30.000 ریال
  • نوشتن کامنت برای بیان نقطه قوت معرفی نشده هر کالا 40.000 ریال
  • نوشتن کامنت برای بیان نقطه ضعف معرفی نشده هر کالا 50.000 ریال
  • اضافه کردن توضیحات اوریجینال برای معرفی و توضیح و تشریح امکانات و توانائی های یک محصول 100.000 ریال
  • نوشتن توصیه برای استفاده یک وسیله جانبی جهت ارتقاء توانائی یک محصول و بیان سازگاری یا ناسازگاری دو محصول با یکدیگر با ذکرمستندات 150.000 ریال
  • ارسال پکیج نمونه عکس هرلنز پرایم از یک موضوع (که آن لنز برای آن نوع/سبک عکاسی طراحی/ساخته و توصیه شده است)در شرایط یکسان  در تمام دیافراگم ها 150.000 ریال
  • ارسال پکیج نمونه عکس از هر لنز زوم از یک موضوع (که آن لنز برای آن نوع/سبک عکاسی طراحی/ساخته و توصیه شده است) در شرایط یکسان در تمام فواصل کانونی و دیافراگم ها 300.000 ریال
  • ارسال پکیج نمونه عکس از یک دوربین، از یک موضوع در شرایط یکسان با تمام تنظیمات سرعت شاتر، دیافراگم، حساسیت 1.000.000 ریال
  • ساختن ویدئوی جعبه گشائی از کالائی که از پیکسل خریداری شده به مدت نهایتا 60 ثانیه 500.000 ریال
  • نوشتن نقد مثبت (چرا بخریم)برای یک کالا حداقل در 250 کلمه و حداکثر در 500 کلمه 100.000 ریال
  • نوشتن نقد منفی (چرا نخریم) برای یک کالا حداقل در 250 کلمه و حداکثر در 500 کلمه 200.000 ریال

 

لازمه توضیح بدم که نمونه عکس ها باید لوگوی پیکسل در جائی از کادر کاملا مشخص باشه

و شروع ویدئو ها حتما بعد از معرفی خودتون باذکر ” این ویدئو رو برای مشتریان پیکسل ساختم” آغاز بشه.

و مسلما کیفیت (از هر نظر) برای ما مهمه، قرار نیست ویدئو ها رو با دوربین الکسا بسازید ولی حتما باید از نظر کیفت نور و صدا در حدی باشه که بیننده رو راضی کنه.

 

دیکته ی ننوشته غلط نداره،از همین لحظه منتظریم تا شما کار رو شروع کنید تا به یک چارچوب کلی برسیم، مسلما برای هر متن، عکس، یا ویدئویی جایزه نقدی نمی دیم باید مستند، غیر تکراری، استاندرد، اوریجینال و … باشه

و اما اصل ماجرا: هرآنچه که می فرستید به آدرس ای.میل hamyar@pixel.ir باشه، سوالی هم اگر دارید، با همین آدرس ای.میل با من در ارتباط باشید.

آخرش هم بگم که شما فکر می کنید تو وب.سایت یا وبلاگ چی کمه؟ اطلاع بدید تا به این سر فصل ها اضافه کنیم.

به امید ایجاد یک گروه کاری سازنده

12 نظرات
  1. نیما می‌گوید

    در صورت امکان بررسی های مقایسه ای بیشتری بزارید

  2. علی می‌گوید

    سلام من میخوام آنباکسیمگ دوربین d5300 رو براتون ارسال کنم با تدوین حرفه ای پریمایر و استفاده از جوانبات افتر افکت با بهترین کیفیت برای سایت خوبتون فقط مشکل اینجاست من از پیکسل این کالا را نخریدم

    1. امیر حسینی می‌گوید

      سلام
      اصلا مشکلی نیست. حتما اگر ویدیوتون شرایطش رو داشته باشه در وبلاگ منتظ می‌کنیم و از کارتون استقبال می‌شه.

  3. فائزه دیداری می‌گوید

    من یه سوالی دارم.
    اگر براتون مقاله‌ای بنویسم و براتون بفرستم، پول نمی‌خوام، به جاش من رو به عنوان نویسنده معرفی می‌کنین؟ یعنی مثلا به عنوان نویسنده مهمان بنویسم و شما به وبلاگم لینک بدین؟

    1. امیر حسینی می‌گوید

      سلام، بله حتما از این کارتون استقبال می‌کنیم.

  4. یک مصرف کننده می‌گوید

    شما وارد کنندگان ارز 4200 رو از بانک میگیرید و قیمت اجناستون رو با دلار 7000 تومنی میدید به ملت ؟

    1. امید استاجی می‌گوید

      بادرود مصرف کننده عزیز. حقیقت امر اینه که اینطور نیست. اولا کالاهایی که ما میفروشیم جزو اقلام ضروری نیست تا اونطور که شما میفرمایید باشه. ثانیا بیشترین ریسک در زمان عدم ثبات قیمت متوجه فروشنده است که نمیدونه کالایی که الان با قیمتی میفروشه آیا میتونه باز جایگزین کنه یا خیر. منصف باشیم. با احترام

  5. علی محبی می‌گوید

    حداکثر زمان تولید ویدیو برای آنباکسیمگ محصولات چقدره آیا می تونیم مدت زمان بیشتری اختصاص بدیم در صورت کیفیت ساخت بالا و تدوین عالی . بعد من میتونیم باهاتون قرارداد ببندم شما محصولات رو بفرستین برای من یا من بیام جای فروشگاهتون به صورت خیلی عالی دوربین ها وتجهیزات رو آنباکسینگ کنیم . شرایطشو بی زحمت برای ارسال کنید تا یه کار خوب براتون بفرستم .

    1. امید استاجی می‌گوید

      سلام لطفا موضوع را با ایمیل زیر در میان بگذارید: mohammad@pixel.ir

  6. حسن می‌گوید

    دوستان عزیز پیکسل …دوست داشتم یه مشکلی رو بگم .. از زمانی که سایتتون رو آپدیت کردید …توی صفحه ی مثلا لنز ها که وارد میشید …زیر عکس لنز …منظورم اطلاعات هر لنزی هستش ….اطلاعات لنز نوشته شده …قبلا قسمت اول اطلاعات لنز نوشته شده بود .
    مثه این Canon EF 70-200mm…..

    الان قسمت دوم اطلاعات زیر لنز نوشته شده ..مثه این f/2.8L IS II USM
    منظورم اینه که حتما باید توی تب جداگانه باز کنید ..تا اطلاعات کامل لنز رو بفهمید …. یا اینکه باید موس رو روی عکس قرار بدید …
    عکاسا لنز رو ببینن میشناسن …ولی من آدرس سایت شما رو به همه ی مشتری هام میدم …اونا میان میگن نمیدونیم ..پیدا نکردیم ..همه لنزا مثه همه ..
    حالا اگر اطلاعات اول لنز رو زیر عکسش قرار بدید بهتره Canon EF 70-200mm
    مرسی از شما .

    1. امید استاجی می‌گوید

      سلام از توجه شما متشکریم. به بخش مربوطه اطلاع داده خواهد شد.

  7. تولید محتوا متنی می‌گوید

    بسیار نوشته خوبی هست. ممنون از شما

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.