معرفی اپلیکیشن RollWorld؛دنیا زیر پای شماست

0 1,408

در میان انبوه اپلیکیشن های اپ استور، نرم افزارهای ویرایشگر فراوانی جود دارند. وجه تمایز این ویرایشگر ها، افکت های اختصاصی آنهاست. در این میان اپلیکیشن RollWorld با خلق افکتی ویژه که به Little Planets شهرت دارد تصاویر بدیعی را به رایگان برای کاربران  ایجاد می کند.

RollWorld تنها یک هدف را دنبال می کند و آن تبدیل زمین زیر پای شما به سیاره ای کوچک و جذاب است. این قابلیت در اپلیکیشن های معدود دیگری نیز وجود دارد اما این اپلیکیشن توانسته محیطی حرفه ای و زیبا را در کنار رایگان بودنش به کاربران ارائه کند.

رابط کاربری این اپلیکیشن ساده طراحی شده و امکانات اندکی را در خود جای داده است. کاربر به راحتی می تواند با چندین تپ محصول نهایی را مشاهده کنید. با این حال تنظیمات متنوعی نیز در برنامه در نظر گرفته شده تا بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد. مهمترین اصل در افکت Little Planets در یک راستا بودن خط افق در تمامی طول تصویر است. با کمک این اپلیکیشن می تواند خط افق را به نحوی تنظیم کرد که تصویر نهایی شما یک سیاره کاملا دایراه ای را به تصویر بکشاند. زمان اعمال فیلتر بر روی تصاویر بسیار کوتاه بوده و اپلیکیشن RollWorld کاربران را برای مشاهده تصویر نهایی، چندان به انتظار نمی گذارد.

برای ایجاد تنوع بیشتر، پس از اعمال فیلتر، گزینه هایی در دسترس کابر قرار می گیرد تا با خلاقیت خود تصاویر زیباتری را خلق کند. راهنمای این اپلیکیشن نیز اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا او بتواند از تمامی قابلیت های برنامه به سادگی بهره ببرد.

اپلیکیشن RollWorld با قیمت رایگانش توانایی های جالبی داشته و می تواند تصاویر و ویدئو های خلاقانه ای را برای شما خلق کند. این اپلیکیشن از طریق این لینک قابل دریافت است.

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.