ضمانت‌نامه دوربین‌های نیکون

0 2,088

ضمانت‌نامه‌ تجهیزات الکترونیکی یکی از پیچیده‌ترین ضمانت‌نامه‌هایی است که اغلب با آن‌ها روبرو هستیم. این پیچیدگی از این رو است که این تجهیزات از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند که هر یک به انواع مختلفی از عوامل بیرونی واکنش نشان می‌دهند. برای مثال ممکن است یک قطعه به ضربه حساس باشد، قطعه‌ای دیگر به سایش و دیگری به شوک الکتریکی. از این رو، مطالعه‌ دقیق ضمانت‌نامه نه تنها به ما کمک می‌کند تا در هنگام بروز نقصی در ابزارمان، بدانیم که آیا اصلاح این نقص شامل خدمات ضمانت می‌شود یا خیر، بلکه هم‌چنین اطلاعات مفیدی درباره‌ خطرات محتملی که ابزار ما را تهدید می کند، در اختیارمان قرار می‌دهد.

در ادامه متن ضمانت‌نامه‌ شرکت نیکون آمده است:

 

شرایط جهانی خدمات ضمانت‌نامه نیکون:

ضمانت‌نامه تمامی محصولات نیکون یک‌ سال تمام از زمان خرید اعتبار دارند. در این مدت، تمامی تعمیرات انجام شده بر روی کالای معیوب رایگان است و ارائه‌ این خدمات تنها نیازمند ارائه کارت ضمانت‌نامه‌ بین‌المللی و فاکتور خرید از فروشگاه‌های معتبر می‌باشد. لازم به ذکر است که ضمانت‌نامه قابل انتقال به غیر نیست و امکان تعویض کارت یا صدرو المثنی نیز وجود ندارد. هم‌چنین،‌این ضمانت نامه صدمات وارده بر اثر اتفاقات، استفاده‌ نادرست، تعمیر در خارخ از دفاتر معتبر خدمات نیکون، ضربه خوردگی، عدم نگه‌داری درست و خرابی‌های ناشی از آب و گرد و غبار و شن را پوشش نمی‌دهد.

اگر در طول مدت زمان اعتبار ضمانت‌نامه، نقصی در کارکرد یا مواد سازنده‌ کالا به وجود آید، شرکت نیکون یا دفاتر خدمات معتبر پاسخ‌گوی کاربران خواهند بود و تعمیر یا تعویض قطعه یا محصول بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد.

 

شرایط و محدودیت‌های ضمانت به شرح زیر می‌باشد:

-این ضمانت‌نامه تنها برای خریدار معتبر است و قابل واگذاری و انتقال به غیر نمی‌باشد.

-این ضمانت‌نامه صدمات وارده بر اثر استفاده‌ نادرست، استفاده غیر متعارف، سهل‌انگاری در نگه‌داری، ضربه و اتفاق را شامل نمی‌شود.

-ضمانت نامه محصولاتی که شماره سریال مخدوش یا حذف شده دارند را پوشش نمی‌دهد.

-ضمانت‌نامه صدماتی که  به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر اثر تعمیر یا تغییر قطعات کالا توسط دفاتر یا اشخاص غیر تایید شده را پوشش نمی‌دهد.

-ضمانت‌نامه شامل نرم‌افزار و باتری هیچ یک از محصولات نمی‌شود.

 

نکات قابل توجه:

با مخدوش شدن یا از بین رفتن کارت ضمانت‌نامه، شرکت نیکون هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال کالای خریداری شده نخواهد داشت.

برای ارسال کالای معیوب به دفتر خدمات نیکون، خریدار موظف است تمامی هزینه‌های پست، بسته‌بندی و بیمه کالا را از پیش پرداخت نماید. بدیهی است کالا می‌بایست در بسته‌بندی ایمن ارسال شود و شرکت نیکون هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ضربات کالا در هنگام ارسال بر عهده ندارد.

 

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید متن ضمانت‌نامه را در این‌جا مطالعه نمایید. هم‌چنین، اگر تجربیاتی در مورد استفاده از ضمانت‌نامه هر یک از محصولات نیکون در هر یک از نقاط جهان را دارید، لطفا در ادامه‌ همین متن، آن را با خانواده‌ پیکسل به اشتراک بگذارید.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.