دوربین G7X Mark III، خبر‌های جذابی از کانن در راه است

2 1,720

اولین عکس‌های دوربین جدید کانن، G7X Mark III به تازگی توسط سایت Canon Rumor منتظر شده است. به گفته این سایت، دوربین G7X Mark III قادر است تا به صورت 4K فیلم‌برداری کند. با این تفاسیر بالاخره کانن نیز پای فیلم‌برداری 4K را به مجموعه دوربین‌های کامپکت PowerShot خود باز کرده است.

سایت کانن‌رومر اولین تصاویر لو رفته از دوربینی که قرار است جانشین G7X Mark II بشود را منتظر کرده است. از این تصا,یر می‌توان متوجه شد که  طراحی این سری دوربین‌های خود را تغییر داده است.

طبق عکس‌های لو رفته از دوربین G7X Mark III می‌توان به برخی از ویژگی‌های فنی این دوربین نیز پی برد. مهم‌ترین ویژگی این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K با فریم‌ریت 50P است که برای اولین بار در دوربین‌های PowerShot می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به حسگر سی‌ماس یک اینچی و لنز ۲۴-۱۰۰ میلی‌متری F1.8-2.8، خروجی USB-C، HDMI و نمایشگر OLED با قابلیت چرخش اشاره کرد.

برای مقایسه این دوربین با نمونه قبلی خود عکس‌های دوربین Canon G7X Mark II را در پایین می‌توانید مشاهده کنید.

هنوز خبر‌های بیشتر و دقیق‌تری از این دوربین و تاریخ رونمایی و عرضه آن به بازار منتظر نشده است. بنابراین برای مطمئن شدن از صحت اخبار بالا باید منظر کنفرانس رسمی کانن ماند و دید که چه برنامه‌ای برای علاقه‌مندان خود دارد.

2 نظرات
  1. شهریار می‌گوید

    سلام
    با بررسی هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که کانن فعلا هیچ دوربینی با این اسم تولید نکرده است و این یک خبر fake است
    با تشکر

    1. امیر حسینی می‌گوید

      سلام
      بله همون طور هم که در مطلب هم اشاره شده هنوز کانن به صورت رسمی خبری از این دوربین منتظر نرده و ما این خبر رو بر اساس مطلبی در سایت dpreview نوشتیم. خود سایت Dpreview هم در متن به وبسایت canon Rumor استناد کرده که معمولا پیش‌بینی‌هاش درست از آب در می‌آد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.