تخلیه کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر از طریق کانن CS100

کانن CS100 وسیله‌ای برای تخلیه بی‌سیم کارت حافظه و نمایش آسان آن

4 2,495

کانن با معرفی CS100 پاسخی فراتر از انتظارات به کاربران برای دراختیار داشتن وسیله‌ای جهت تخلیه آسان، بدون نیاز به کامپیوتر و سریع کارت حافظه داده است. حروف CS در ابتدای نام این محصول مخفف Connect Station است. این وسیله امکان اتصال بی‌سیم از طریق وای‌فای به انواع دوربین‌های کانن را دارد. ضمن اینکه برقراری ارتباط از طریق NFC برای دوربین‌های دارای این قابلیت نیز ممکن است و فقط با نزدیک کردن دوربین به این دستگاه ارتباط برقرار می‌شود و تمامی عکس‌ها و فیلم‌های روی دوربین به حافظه داخلی 1 ترابایتی کانن CS100 منتقل خواهد شد.

کانن CS100
کانن CS100 وسیله‌ای کارآمد برای مدیریت سریع و آسان محتویات کارت حافظه

این مقدار حافظه داخلی برای ذخیره سازی 150000 عکس و یا 70 ساعت فیلم کافی است.

انتقال فایل‌ها از طریق اتصال مستقیم کارت حافظه  به درگاه‌های کارت حافظه SD و CF تعبیه شده روی بدنه‌ی CS100 نیز وجود دارد.

اما کانن CS100 فقط یک وسیله‌ی ذخیره سازی ساده نیست!

این وسیله امکان اتصال به تلوزیون را نیز دارد و با دارابودن یک خروجی HDMI تصویر را با بالاترین کیفیت به نمایش خواهد گذاشت. امکان اتصال به تبلت یا گوشی تلفن همراه و به اشتراک گذاری فایل‌ها در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از اپلیکیشن مربوطه نیز وجود دارد، گرچه در صورت وجود امکان اتصال به اینترنت روی تلوزیون هوشمند شما، به اشتراک‌گذاری مستقیم فایل‌ها از طریق کانن CS100 نیز وجود دارد. همچنین امکان اتصال بی‌سیم با چاپگرهای کانن دارای قابلیت اتصال بیسیم در آن گنجانده شده تا چاپ مستقیم عکس‌ها نیز ممکن باشد.

کانن CS100
برقراری ارتباط برای انتقال محتویات کارت حافظه به کانن CS100 فقط با نزدیک کردن دوربین به ان ممکن است

به همراه این وسیله 570 گرمی، یک ریموت کنترل ارائه شده که مرور عکس‌ها و فیلم‌ها روی تلوزیون را تسهیل می‌کند. در بخش پشتی آن نیز درگاه شبکه، USB و ورودی منبع تغذیه در کنار خروجی HDMI قرار دارند.

امکان انتقال مستقیم فایل‌ها روی هارد اکسترنال از طریق اتصال مستقیم آن به درگاه USB کانن CS100 وجود دارد تا کاربران بطور کامل بی نیاز از اتصال دوربین و کارت حافظه به لپ تاپ و کامپیوتر خانگی باشند.

4 نظرات
  1. سامان می‌گوید

    سلام
    آیا این دستگاه پلیر خوبی هم هست؟
    مثلا من کانن۸۰ دی دارم اما وقتی میخوام فیلم پخش کنم حتی حالت اسلاید رو هم انتخاب کنم موقع پخش به اندازه یک ثانیه تاخیر پخش فیلم بعدی وجود داره،
    یعنی میخوام یه وسیله ای باشه که تمام فیلم هارو بدون وقفه پخش کنه!
    این دستگاه این کار رو انجام میده؟ یا دستگاه دیگه ای میشناسید که معرفی کنید

    1. سجاد آینه‌چی می‌گوید

      سلام
      نمایش عکس‌ها و فیلم‌ها قابلیت ثانویه‌ی این محصول محسوب میشه و وظیفه اصلی اون تخلیه سریع و راحت کارت حافظه ست.
      ضمن اینکه میزان پر بودن حافظه یا حجم فایل‌ها هم میتونه در سرعت به نمایش در اومدن فیلم‌ها موثر باشه و در سریع‌ترین پلیرها هم این وقفه رو مشاهده کنید . . .

  2. مهناز می‌گوید

    سلام. من این دستگاه رو دارم ولی متاسفانه نمیتونم از روی رم عکسها رو انتقال بدم. از طریق وای فای و nfc دوربین تونستم ولی رم رو مستقیم نمیتونم اطلاعاتش رو ببینم. میشه کمکم کنید

    1. سعید فرامرزی می‌گوید

      سلام.
      با فروشگاه تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.88674814

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.