بازی LOST HORIZON 2 برای سیستم عامل IOS منتشر می‌شود

0 1,380

Lost Horizon 2 یک بازی ماجراجویی و دنباله بازی Lost Horizon است که توسط استودیو ادونچر آرتس ساخته شده است. پیش از این، نسخه اول این بازی در سال ۲۰۱۵ برای گوشی‌های موبایل منتشر شد و پس از آنکه دیپ سیلور حق نشر بازی‌های این استودیو را دریافت کرد، از روی فروشگاه‌ها حذف شد و چندی پیش تحت نام Lost Horizon (2017) دوباره در دسترس قرار گرفت و با قیمت ۳ دلار قابل خرید است.

 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که دنباله این اثر یعنی Lost Horizon 2 نیز قرار است برای موبایل منتشر شود. کمپانی Deep Silver اعلام کرده که این بازی را در ماه فوریه ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند) برای iOS منتشر خواهد کرد. این بازی در سال ۲۰۱۵ برای پی سی منتشر شده بود و داستان آن تقریبا دو دهه بعد از وقایع نسخه اول و در دوران جنگ سرد روایت می‌شود و فنتون پدوک، شخصیت اصلی بازی، در آن سعی می‌کند تا خانواده‌اش را نجات دهد.

 

Lost Horizon 2 مانند نسخه اول این بازی، به صورت پولی و کامل برای موبایل منتشر خواهد شد و در آن خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود. همچنین پیش از انتشار این بازی، دیگر آثار استودیو ادونچر آرتس در قالب فروش ویژه با تخفیف قابل خرید خواهند بود. این فروش از تاریخ ۲ دی آغاز خواهد شد و در آن، دو بازی Lost Horizon و Secret Files: Tunguska با یک دلار تخفیف به قیمت ۲ دلار قابل خرید خواهند بود. به‌علاوه بازی Secret Files 2: Puritas Cordis نیز با یک دلار تخفیف به قیمت ۳ دلار در دسترس خواهد بود.

منبع: زومجی ، گیم‌آوران

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.